خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای استان در سلماس:

بسیج برای کمک رسانی به همه اقشار آماده است

فرمانده سپاه شهدای استان در سلماس گفت: بسیج برای کمک رسانی به همه اقشار آماده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری با حضور در جمع بسیجیان سلماس ضمن تبریک ایام هفته بسیج و هفته وحدت از  فضایل امام خمینی و از روزهای نخست پایه گذاری بسیج مستضعفین سخن گفت و خاطرنشان کرد: بسیج برای حمایت از مستضعفان و کمکرسانی به تمام احاد مردم به ویژه قشر مظلوم و کم توان آماده است و حافظ امنیت و میدان دار صحنه اصلی نبرد در مقابل باطل می باشد.

وی ضمن اشاره به رشادت و جان فشانی های بسیجیان در جنگ تحمیلی و عرصه هایی از قبیل انرژی هسته ای و امنیت پایدار و ... افزود: بسیجیان با جان و دل لبیک گفته و با اقتدار و صلابت هر عملیاتی را چه در عرصه نبرد چه سازندگی چه فرهنگی و سایر عرصه ها لازم باشد آن طوری انجام می دهند که تئورسین ها و کارشناسان جهان مات و مبهوت غیرت و اقتدار و پشتکار و غیرت دینی بسیج می مانند.

این مسئول افزود: شاه کلید و رمز موفقیت بسیج توجه به اسلام، ایمان،قرآن، غیرت دینی، اراده، پشتکار و وجود امام و پیشوایی همچون امام خانه ای است.

 

سردار شهسواری افزود: در هر زمان و مکانی که نیاز باشد بسیج بدون هیچ چشم داشتی وارد عمل می شود و به فرموده امام خامنه ای راه گشا و رهایی بخش تمام مشکلات روحیه و تفکر بسیجی و اقدام بسیجی است.

این مسئول اعلام کرد: امروز بسیج آمادگی کمک رسانی در عرصه های اقتصادی و سازندگی کشور را دارد و در صحنه های جنگ نرم نیز با اقتدار آماده خدمت رسانی و مقابله با دشمنان است و پاسدار و صیانت کننده آرمان های انقلاب اسلامی می باشد و تا ظهور امام زمان (عج) حامی و پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار