خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین اذعان کرد:

وحدت مسلمانان سدی در برابر اهداف دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اظهار کرد: همه امت های باید به سوی وحدت سوق داده شوند چرا که حفط وحدت بین مسلمین در برابر توطئه های دشمنان مسلمانان را پیروز خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر )عج( استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک هفته وحدت گفت: وحدت یکی از عوامل پیروزی مسلمانان در موفقیت های مختلف بوده است.
وی افزود: از روز ۱۲ ربیع الاول که سالگرد ولادت حضرت محمد(ص) بنا بر روایات اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول و روز ولادت رسول اکرم (ص)در روایات شیعه هست را هفته وحدت نامگذاری کردند.
این مسئول با اشاره به این که هر ساله در هفته وحدت برنامه های بخصوصی برگزار می شود، اظهار کرد: هر ساله در هفته وحدت کنفرانس های با مضمون وحدت مسلمین، نشست های بصیرتی و روشنگری برگزار می شود.
حجت الاسلام معبودی به ضرورت هفته وحدت اشاره کرد و گفت: هفته وحدت فرصت با ارزشی می باشد و باید ضرورت وحدت و همبستگی مسلمین در این شرایط زمانی بررسی شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج قزوین عنوان کرد: مسئولان کشور به خصوص مسئولان سیاسی نباید از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و فتنه بین مسلمین غافل شوند و احکام اسلام و ضرورت وحدت مسلمین را بیش از پیش تبیین کنند.
این مقام مسئول در خاتمه تاکید کرد: اگر وحدت و همبستگی بین مسلمین نباشد شرایط جامعه اسلامی نابسامان و متزلزل خواهد شد و دشمنان به اهداف خود خواهند رسید.
ب/ت۳۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها