درقالب تفاهم نامه و با هدف اشتغال زایی صورت می‌گیرد:
کمیته امداد استان کردستان بر اساس تفاهم نامه با یکی از کارآفرینان سنندجی در قالب طرح اشتغال هزار دستگاه میوه خشک کن را به مددجویان کردستانی واگذار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۵۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در محیط کسب و کار داخلی این استان و کمک به بهبود معیشت مددجویان این نهاد اجرا می‌شود، گفت: بر اساس این تفاهم نامه در مرحله نخست زمینه خرید هزار دستگاه میوه خشک کنی توسط کمیته امداد از یکی از کارآفرینان سنندجی بنام علی حسین پناه فراهم شده است.


وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها در قالب اجرای طرح‌های اشتغال به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود، افزود: کمیته امداد برای خرید این دستگاه‌ها به مددجویان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: بر اساس این تفاهم نامه تامین کننده دستگاه‌های میوه خشک کن باید میوه مورد نیاز را به تحویل گیرندگان این دستگاه‌ها و مجریان این طرح تحویل و بعد از خشک کردن توسط مددجو آن را جمع آوری و با قیمت توافق شده خریداری کند.


وی ادامه داد: همچنین واگذار کننده دستگاه‌ها طبق تفاهم نامه باید نسبت به آموزش فنی و تخصص مورد نیاز در زمینه بهره برداری از دستگاه و نصب و راه اندازی آن همکاری کند.

شیخی زاده با بیان اینکه کمیته امداد نیز نسبت به شناسایی مددجویان متقاضی و واجد شرایط این طرح و همچنین فراهم کردن فضای برگزاری دوره آموزشی اجرای این طرح اقدام می‌کند: افزود: بعد از اجرای طرح نیز توسط کارشناسان حوزه اشتغال این نهاد بر روند اجرای صحیح طرح نظارت می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات