خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج همایش گفتمان ولایت با حضور بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب(س) شیرین‌سو با سخنرانی امام جمعه بخش شیرین‌سو برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۴۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

همایش گفتمان ولایت در شیرین‌سو برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت هفته بسیج همایش گفتمان ولایت با حضور بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب(س) شیرین‌سو با سخنرانی حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه بخش شیرین‌سو در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

امام جمعه بخش شیرین‌سو در این همایش با اشاره به آیه 6 سوره تحریم بیان داشت: خداوند در این آیه به تفصیل تشریح می‌کند که خود و دیگران را از آتش جهنم دور نگه دارید.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: امام صادق(ع) می‌فرمایند اگر می‌خواهید خود و خانواده خود را از آتش جهنم در امان نگه دارید از زشتی‌ها و گناهان دور باشید.

وی ادامه داد: در دعای کمیل عواقب گناه بیان شده که همانا گناه پرده حیا را از بین می‌برد و باعث نزول بلا می‌شود، نعمت تبدیل به نقمت شده و موجب عدم استجابت گناه می‌شود که همانا نتیجه می‌گیریم باعث خانه خرابی انسان می‌شود.

امام جمعه بخش شیرین‌سو ابراز داشت: باید خانواده خود را به بندگی خدا دعوت کنیم و خود و خانواده خود را به کار خیر عادت بدهید و واجبات خود را یاد دهید و در انجام آن سهل انگار نباشید.

وی تصریح کرد: 40 سال از انقلاب می‌گذرد ودشمن هدفش این است که با این گرانی از انقلاب و رهبرمان روی گردانیم و همه ما باید هوشیاری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات