امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم بوده و خدمت به مردم مهم ترین ویژگی این دو نهاد است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۴۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در دیدار فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با تاکید بر اینکه باید شعارهای انقلاب را جدی گرفت، اظهار کرد: هر کشوری که از شعارهای خود عقب نشینی کرده، نتیجه نگرفته و در نهایت نابود شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در دنیا کشوری را پیدا نمی کنید که از شعارهای خود عقب نشینی کرده و در نهایت وضعش بهتر شده باشد.

وی با اشاره به اینکه عقب نشینی از شعارهای انقلاب، ساده لوحی و کوتاه فکری است، گفت: کسانی که می گویند باید از شعارها و اصول انقلابی خود عقب نشینی کنیم، یا ساده لوح هستند و یا جاهل و یا خائن و در غفلت به سر می برند.

حسن زاده با تاکید بر لزوم حفظ روحیه انقلابی، تصریح کرد: اگر همان روحیه اول انقلاب در ما باشد، قطعا موفق خواهیم شد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم شجاعت داشتن در برابر دشمنان تاکید و اظهار کرد: با شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمنان می توان از آرمان ها دفاع کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم هستند، افزود: خدمت به مردم مهم ترین ویژگی سپاه و بسیج است و همه به ویژه نیروهای انقلابی باید همواره تلاش کنند تا به مردم خدمت کرده و مردم را به سمت خود جذب کنند.

حسن زاده به مدیریت جهادی نیز اشاره کرد و گفت: باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و شجاعانه عمل کرد و مردم را به سمت خود جذب کرد.

چهار هزار نفر از خدمات پزشکی بسیج بهره مند شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج در این شهرستان؛ اظهار کرد: بسیج همواره پشتیبان و حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده است.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی گفت: امسال تاکنون با مشارکت دستگاه های مربوطه برای چهار هزار نفر در مناطق محروم خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه شده است.

وی احداث ۲۷ باب خانه محروم و مددجویی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، انجام خدمات رایگان دامپزشکی، اجرای طرح همگام با کشاورز در ۲۰ روستا، مرمت و بازسازی ۳۱ مدرسه با مشارکت بسیجیان و ارائه خدمات آموزشی و علمی برای ۶۱۰ نفر از دانش آموزان و اعزام ۵۶۵ نفر به مشهد مقدس را از جمله دیگر اقدامات امسال بسیج در شهرستان میاندوآب عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات