دکتر زارعی در در اولین برنامه سفر استانی خود در استان زنجان

بسیج اساتید بنا دارد از توان علمی استادان دانشگاه برای کمک به کشور استفاده کند

دکتر مجتبی زارعی در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران استان زنجان بر لزوم ورود مقتدرانه اساتید استان در حوزه‌های کشاورزی، معدن و صنعت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، رییس سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار ضمن تشکر از عنایت خوب سردار کرمی به اهمیت حضور نخبگان و دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف کشور، بخشی از فعالیت‌های بسیج اساتید کشور و رویکرد جدید این سازمان را تشریح کرد.

دکتر زارعی ضمن تمجید از تغییر رویکرد بسیج در کشور بر محور اعتلای بسیج گفت: بسیج اساتید بنا دارد از توان علمی استادان دانشگاه برای کمک به کشور استفاده کند که این مطلب انتخاب ما نبوده و بلکه ضرورت‌های موجود کشور اقتضای این تصمیم را دارد.

استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر لزوم ورود بسیج اساتید به صحنه عملیاتی اجتماع و حلّ مشکلات جامعه، گفت: بسیج اساتید در استان‌ها باید توجه به محورهای توسعه استان توجه داشته باشند. با توجه به این که حوزه‌های کشاورزی، معدن و صنعت جزو مهم‌ترین محورهای توسعه استان زنجان هستند، از ستادان بسیجی دانشگاه‌های زنجان توقع هست  در این مباحث ورود مقتدرانه‌ای داشته باشند که در طرح اعتلای سازمان بسیج نیز این مطلب دیده شده است.

فرمانده سپاه پاسداران استان زنجان نیز ضمن خوشامدگویی به دکتر زارعی و هیات همراه، برای استادان بسیجی در تحقق برنامه های خود در دوره جدید آرزوی توفیق کرد.

ارسال نظرات