سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:: باید روحیه جهادی سیجی ناب در خدمت و کمک به مردم تقویت شده و گسترش یابد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
​به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قربان میرزایی روز همایش بسیج و چهل سالگی افتخار ویژه بسیج کارکنان و ادارات استان افزود: بسیج نهادی ارزشمند و مدرسه‌ای است که در آن همگان درس ایثار، جهاد و خدمت می‌آموزند و در این راستا گام بر می‌دارند.

وی اظهار کرد: امروز فرهنگ جهادی و بسیجی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام و استکبار ستیزی توسعه یافته و اینک در درون هم باید قدرت انسجام و یکپارچگی خود را در کمک به حل مشکلات مردم و تسهیل شرایط تحمیلی دشمن نشان دهد.

وی افزود: بسیجی انسانی با احساس مسئولیت بالاست و اگر نقدی به شرایط دارد بر اساس این احساس مسئولیت است و در این راستا کمک به حل مسائل ومشکلات جامعه را تکلیف خود می‌داند و به دور از منافع خطی و جناحی و حزب و ... خالصانه و متواضعانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیجی عاشق خدمت است و خدمت به مردم فرصتی بی بدیل است از این رو همه مدیران و کارکنان در تمامی بخش‌ها با روحیه بسیجی و جهادگونه برای خدمت به مردم تلاش کنند و وظایف محوله را به بهترین نحو در تعامل با مردم و بخش‌های مختلف انجام دهند.

وی ادامه داد: همانگونه که در هشت سال دوران دفاع مقدس مردم ما بسیجی وار با الهام از مکتب اباعبدالله در مقابل دشمنان ایستادند و سربلند بیرون آمدند امروز هم باید راه شهدای این مرز و بوم برای حفظ عزت و اقتدار این نظام و کشور تداوم یابد و خدمت به این مردم که تا امروز از همه داشته‌های خود برای حفظ این نظام و کشور گذشتند محور عمل ما باشد.

میرزایی افزود: امروز باید فرهنگ بسیجی برگرفته از تفکر ناب انقلاب اسلامی و امام راحل در بین کارکنان و کارمندان نهادینه شود و در این راستا خدمت صادقانه و ادای تکلیف نسبت به شهدا و مردم وظیفه همه ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها