احمد درویشی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) نوبند:
به مناسبت هفته بسیج سرکشی از خانواده های معظم شهید جهانگیر حاجی پناه و شهید طالب ذاکری توسط حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله نوبند انجام شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  ستوانیکم پاسدار حسن ملک بنیادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) نوبند، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: ما هر چه داریم از برکت خون پاک و مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

وی، گفت: اگر نبودند دلاور مردانی همچون شهیدان سرافراز ملت بزرگ مان معلوم نبود چه سرنوشتی کشور ما را رقم میزد، و امروز حفاظت از خون پاک شهیدان یکی از وظایف بزرگی است که ما بر عهده داریم. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) نوبند، شهیدان را مایه عزت و افتخار و سربلندی کشورمان دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی ما حتی سلاح برای دفاع از خودمان را نداشتیم و باید با چند واسطه از کشور های دیگر و با قیمت گزافی خریداری می کردیم ولی امروز یکی از ابرقدرتهای نظامی بزرگ در دنیا هستیم.

ملک بنیادی، اظهار داشت: تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ایست و بسیجیان سلحشور و آماده جانفشانی، تبعیت محض از ایشان دارند دشمن نمی تواند هیچ گزندی به این نظام و انقلاب وارد کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار