خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

تفکر بسیجی در همه زمینه ها گره گشاست

فرمانده سپاه شهدا در تجمع بزرگ بسیجیان ارومیه گفت: تفکر بسیجی در همه زمینه ها گره گشا است.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۸۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اجتماع بزرگ بسیجیان ارومیه گفت: انقلاب هایی که در قرن 20 به وقوع پیوستند بعد از چند سال از ریل و هدف خود خارج شدند ولی انقلاب اسلامی با پایه گزاری معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در حال حاضر در قله های افتخار قرار دارد و همچنان در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و فرمایشات حضرت امام (ره) روز به روز تحقق می یابد و دنیا به بیانات ایشان افتخار می کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اقدامات ارزنده ای که امام انجام داد ابلاغ و تشکیل بسیج مستضعفین 20 میلیونی در 5 آذر قبل از شروع جنگ تحمیلی است، نقش و معجزه بسیج بی نظیر و بی بدیل است همانگونه که حضرت امام فرمودند «تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال بود که به ملت ایران و ملت اسلامی ارزانی شد».

سردار شهسواری در جمع بسیجیان اظهار کرد: اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم جهان خواران و دیگران از آن کشور دور خواهد شد، توانایی بسیج در نظر مقام معظم رهبری راه گشا و گره گشا است.

وی افزود: از زمان تشکیل بسیج رونق، اقتدار و توسعه در همه زمینه های کشور جاری شده است، بسیج در قله اقتدار 8 سال دفاع مقدس دنیا را متحیر کرد و هنوز هم که هنوز است تئوریسین های دنیا عبور بسیجیان از رودخانه اروند را در عملیات والفجر 8 نمی توانند تحلیل کنند.

فرمانده سپاه شهدای استان گفت: مرحبا بر آنانی که همراه قامت رعنای بسیجیان در مقابل استکبار ظالمان ایستادند.

وی در توصیف بسیج گفت: بسیجی همراه و پشتیبان و یار بی نظیر ولایت، مظهر فضیلت، خوبی ها و نیکی ها، اسوه عمل، پایداری به دین مبین اسلام و ولی امر مسلمین است.

فرمانده سپاه شهداء استان خاطر نشان کرد: در دیرالزور مقر آمریکایی ها از صدای انفجار موشک هایی که به دست همین بسیجیان ساخته شده بود لرزید، چون هر کجا تفکر بسیجی حاکم شد و قربتا الی الله جاری شد موفقیت به همراه آن است.

سردار شهسواری با اشاره به افتخارات بسیج در همه عرصه ها گفت: بسیج در همه عرصه ها و بخصوص در عرصه های علمی رتبه های برتر دنیا را به دست آورده است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما همواره می گویند جهان در مقابل ایران است، اما این جمله غلط است صحیح آن این است که ملت های جهان در کنار ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار