خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

یادواره سه شهید سوادآموزی برگزار شد/16هزار فرهنگی در استان فعالیت می کنند

رحمانی گفت:هیچ دستگاهی انسانهای شریفی همچون فرهنگیان را نمی توان یافت و امروز در استان ۱۶ هزار فرهنگی به امر مقدس تعلیم و تربیت مشغول می باشند.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۷۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، یادواره شهدای سواداموزی استان قزوین با حضور دکتر علی باقرزاده رییس سازمان سوادآموزی کشور و معاون وزیر، خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، زهرا قلی خانی رییس نهضت سواداموزی استان و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
خیراله رحمانی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج بیان کرد:معلمان ما ملکوتی هستند و سواداموزان با نجابت و وقار برای تعلیم و تربیت نسل اینده تلاش می کنند.
وی گفت: در هیچ دستگاهی انسانهای شریفی همچون فرهنگیان را نمی توان یافت و امروز در استان ۱۶ هزار فرهنگی به امر مقدس تعلیم و تربیت مشغول می باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قزوین اظهار کرد:در روزهای گذشته فضای استان ما معطر به یاد و نام سه هزار شهید بزرگوار بود که برکات فراوانی را برای استان ما به ارمغان آورد.
رحمانی عنوان کرد:امروز همزمان با هفته وحدت و بسیج یادواره سه شهید سواداموزی برگزار می شود. به برکت انقلاب و به معماری امام راحل، در محیطی زندگی می کنیم که آرامش و امنیت در جامعه وجود دارد و در واقع شهدای ما جامعه امروز را به صدر اسلام گره زدند.
وی افزود:ما همه چیز را به شهدا مدیونیم و اگر توانستیم به تمام درجات عالی در دنیا دست یابیم به دلیل جانفشانی شهدا بود پس باید تلاش کنیم تا قدردان شهدا باشیم و در ادامه راه با گرامیداشت یاد انها فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را تقویت کرده و گامهای موثری در تاریخ تعلیم و تربیت کشور برداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد:امروز مفتخریم در انقلاب با جانفشانی شهدا در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به شیعه بودن خود افتخار کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها