کمک ۱،۲ میلیارد تومانی کردستانی‌ها درجشن عاطفه‌ها

مردم نیکوکار استان کردستان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار دانش‌آموز، زیر چتر حمایتی کمیته امداد این استان هستند، گفت: کمک به تحصیل این دانش آموزان یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های این نهاد است که از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها که باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند صورت گرفت، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کردستان در مرحله نخست این جشن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند که ۱۴۰ میلیون تومان این مبلغ نقدی و یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان نیز به‌صورت هدایای غیر نقدی بوده است.

شیخی زاده بابیان اینکه همچنین این نهاد با مشارکت و همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) دو هزار بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند این استان اهداکرده است، گفت: این نهاد نیز برای خرید کتب درسی هر یک از دانش آموزان، مبلغ ۳۰ هزار تومان و برای خرید اقلام تحصیلی یک‌صد هزار تومان به‌صورت نقدی کمک کرده است.

وی بابیان اینکه توزیع این هدایا و کمک‌ها در بین دانش آموزان خانوار‌های تحت حمایت آغازشده است، ادامه داد: هدف ما این است که هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر و نیاز مادی از تحصیل بازنماند و در حد توان به تأمین نیاز‌های تحصیلی آن‌ها کمک شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرانی که در کلیه برنامه‌های کمک به نیازمندان، این نهاد را همراهی می‌کنند، افزود: امید است در مرحله بعدی جشن عاطفه‌ها که ۱۱ مهرماه در سطح مدارس صورت می‌گیرد تمامی فرهنگیان، اولیا و خیران گرامی مشارکت مؤثری داشته باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات