مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهید حججی یکی از مصادیق بارز برخورداری از روحیه شهادت طلبی در عصر کنونی است.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجّت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی ارومیه، گفت: شهید حججی یکی از مصادیق بسیار مهم ایثار و شهادت برای همه است، هزاران انسان از زمان حضرت قاسم ابن الحسن به خاطر عشقی که به خداوند متعال داشتند ندای احلی من العسل را سر دادند و شهید حججی یکی از این مصادیق احلی من العسل است.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام نیز رویش ها و ریزش هایی وجود داشته است، بیان کرد: در حال حاضر نیز این موضوع را شاهد هستیم و کسانی که ایمان شان قوی است از دشمن هراسی ندارند و در زمان مورد نیاز به میدان حق علیه باطل می روند.    

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر در دفاع مقدس ما پیروز شدیم به دلیل وجود بال معنویت، ایمان به خدا، تعبد و اخلاص در رزمندگان دفاع مقدس بوده است، آنان ره 100 ساله را یک شبه پیمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: رمز موفقیت نیروهای رزمنده فقط در نیت انجام کار برای خدا است یعنی با ذکر قربتا الی الله وارد عرصه می‌شوند.

سرایی اضافه کرد: امروز در جامعه به شدت نیازمندیم که شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس را بشناسانیم، افرادی مانند شهید صمدزاده، شهید نیری جوان و دیگران نباید گمنام باقی بمانند.

انتهای پیام

ارسال نظرات