مولف ۲۴ مقاله علمی.

نخبه‌ی بسیجی وموفقیت آن با تالیف بیش از ۱۹ کتاب علمی

محمد خالدیان نخبه‌ای بسیجی که توانسته است موفقیت‌های زیادی را در زمینه‌های علمی رقم بزند.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۴۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

  همزمان با فرارسیدن روز بسیج مستضعفین خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفتگویی داریم با یکی از نخبگان بسیجی که توانسته است با کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های علمی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم و دانش به احتزاز درآورد.

محمد خالدیان رییس اسبق دانشگاه پیام نور شهرستان قروه نخبه‌ای بسیجی است که موفقیت‌های پی در پی وی در زمینه‌های علمی در سرتاسر کشور رقم زده است، وی در گفتگو با خبرنگار ما بیشتر از خود سخن خواهد گفت.

لطفا بیوگرافی خودتان را بفرمایید؟

بنده محمد خالدیان هستم متولد نخستین روز از مهرماه سال ۱۳۶۰ در روستای تازه آباد سراب قحط از توابع شهرستان قروه.

آقای خالدیان لطفا از موفقیت‌های علمی که کسب نموده اید بیشتر برایمان توضیح دهید؟

بنده در طول سال‌هایی که فعالیت علمی داشته ام موفق به تالیف و ترجمه بیش از ۱۹ کتاب؛ تالیف دو کتاب به زبان انگلیسی، چاپ دو کتاب در کشور آلمان؛ چاپ یک کتاب در کشور آمریکا و چاپ ۲۴ مقاله علمی و پژوهشی مجلات وزارتین داخلی در مجلات و فصلنامه‌های معتبر داخلی و خارجی شده ام.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ مقاله ISI در زمینه‌های اعتیاد، معنویت درمانی، شناخت درمانی، مهارت‌های زندگی و همچنین ۲۴ مقاله ISC در زمینه‌های افسردگی، خلاقیت، اضطراب، معنا درمانی، رفتار درمانی نیز از بنده به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: ۳۴ مقاله بین المللی در مجلات علمی معتبر بین المللی در زمینه‌های شخصیت سازگاری و مباحث روانشناسی نیز از بنده به چاپ رسید است.


گویا شما به عنوان پژوهشگر برتر نیز انتخاب شده اید لطفا در این خصوص توضیح بفرمایید؟

بله بنده برای چندین و چند سال به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شدم که تعداد انتخاب به حدی در این عنوان غرور آفرین از حد میگذرد که کمیته پژوهشگر برتر علمی و دانشگاهی، تصمیم به اعطای این مقام به بنده بصورت یکسال در میان میگیرند.

وی با بیان اینکه بیشترین امتیاز در کمیته انتخاب پژوهشگر برتر را از آن خود ساخته افزود: اخیرا نیز موفق به چاپ کتاب حقوق بین الملل محیط زیست، خلا‌ها و راهکار‌ها در کشور آمریکا شده ام.


گفتنی است هم اکنون محمد خالدیان به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان کردستان در شهر سنندج فعالیت دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات