خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، در نمایش اقتدار و تجمع بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین که در شهر اقبالیه برگزار شد، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات امام راحل گفت: حضرت امام خمینی فرمود" بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گل‌دسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.
آذربایجانی بیان کرد: بسیج شجره طیبه است یعنی درختی است که میوه میدهد و از این میوه و محصول ان جامعه استفاده می کند و محصول ان امنیت، اقتدار، شهادت، آسایش و ... می باشد.

این فرمانده نظامی افزود: در مقابل رهبری در برابر آل سعود می فرماید آل سعود شجره خبیثه است که محصول آن نا امنی و ترور می باشد و امروز مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده است، همچنین ایجاد تفرقه میان مسلمانان ایجاد می کنند، امروز وهابیت آل سعود هم پیمان با اسرائیل شده است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر عج قزوین، گفت: عزیزان بسیجی افتخار ما این است که در مملکتی زنگی می کنیم که سایه رهبری بالای سر آن است و به برکت آن امنیت وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز در جبهه مقاومت همین عزیزان بسیجی شهر اقبالیه و دیگر مناطق در سوریه مقابل داعش حضور داشتند و امروز جوانان ما مانند جوانان دهه 60 حضور فعال دارند، در جبهه مقاومت فعالیت نسل امروزی را میبینیم.

آذربایجانی یادآور شد: همین نسل جوان امروزی که نه انقلاب و نه جنگ را دیدند، در جبهه های مقاومت حضور دارشتند در شب عملیات که در سوریه داشتیم سختی های عملیات را برایشان گفتیم و گفتیم هر کس آمادگی ندارد در این عملیات حضور نیابد، ولی با اشتیاق کامل و داوطلبانه در عملیات حضور یافتند و جانانه می جنگیدند.

وی اظهار کرد: آینده کشور در دستان شما جوانان هستند و در اینده شما مسوول هستید بدانید که اگر شهدا و رزمندگان نبودند امروز کشور ما از عراق و سوریه و افغانستان بدتر بود.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر عج قزوین با اشاره به رشد و پیشرفت کشور بعد از انقلاب تاکید کرد: امروز از نظر وضعیت امنیتی جزء پنجمین کشور دنیا هستیم و هفتمین قدرت برتر کشور جهان هستیم و از نظر رشد علمی و نانو جزء 10 کشور برتر دنیا هستیم و باید گفت ای شهدا، بسیجیان، مردم با بصیرت جامعه و مادران شهدا ممنونیم و این ها به برکت رهبری و ولایت فقیه می باشد.

آذربایجانی ابراز کرد: در چند مدت گذشته در سه مرحله با قدرت موشکی کشورمان مقر تروریست ها و دشمنان کشور را مورد هدف قرار دادیم که این ها همه به دست جوانان بومی کشورمان ساخته شده است و این یعنی ما می توانیم و نباید خود را دست کم بگیریم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها