خبرهای داغ:
تجمع بزرگ شکوه مقاومت در تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تجمع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان سلحشور و ولایت مدار تکاب، در روز بسیج مستضعفین با حضور جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین به صورت باشکوه در مصلی این شهرستان برگزار شد.

در این تجمع چند هزار نفری و با شکوه، امام جمعه تکاب حجت الاسلام برادری ضمن خیر مقدم گوئی و تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، گفت: ما آمده ایم تا بگوییم همچنان که در برابر توطئه ها ایستاده ایم، در عرصه های مختلف از جمله جنگ نرم، تحریم ها و غیره حاضر و آماده مقابله ایم.

در ادامه تجمع حضرت حجت الاسلام حسنلو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه حمزه سید الشهداء، افزود: گروهی از خارج و داخل با آمریکا و صهیونیسم در ارتباط هستند و می گویند بیایید دست در دست هم دهیم ولی نمی دانند که آنها با اسلام دشمن هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه حمزه سید الشهداء همچنین با اشاره به آیات قرآن، گفت: ما بچه مسلمان ها باید بدانیم و یقین داشته باشیم به اینکه خداوند بسیار قوی و عظیم است و باید به عنایات خداوند واقف بوده و دانست خدا همه جا هست و می بیند لذا نباید از استکبار ترسید و باید با بصیرت کامل در برابر آنها ایستاد.

وی گفت: ایران اسلامی امن ترین و آبادترین کشور دنیاست و به مظلومین جهان کمک می کند، لذا باید قدر رهبر عزیزمان را بدانیم و با اتحاد شیعه و سنی در برابر  دشمنان بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات