خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی در گردهمایی بزرگ بسیجیان مسجدسلیمان
به مناسبت هفته بسیج و با حضور سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گردهمایی بزرگ بسیجیان مسجدسلیمان در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار سید عبدالمطلب رحیمی حسینی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان سال هاست که معادلات ابرقدرت های جهان را بر هم زده است وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مولفه هایی که اقتدار بسیج را رقم زده است توکل و اعتماد به خداوند است.

اردوان قنبری قرماندار مسجدسلیمان نیز با بیان این که در بسیاری از کشورها با الهام از ایران اسلامی بسیج تشکیل شده است گفت: بسیج ماندگار است و از آن جایی که اهداف شان الهی ست ایگونه ماندگار مانده اند. وی با اشاره به ابعاد گسترده توطئه­های دشمنان استواری ایران اسلامی را ناشی از حضور همیشه در صحنه بسیج دانست….

در این مراسم سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به این که امنیت مردم و محلات از اقدامات مهم بسیج است گفت:بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت است و ۴۰ سال است که مقابل استکبار و ابرقدرت های جهان ایستادگی کرده است. وی با بیان این که وقتی در سال ۵۷ انقلاب اسلامی شکل گرفت همه معادلات غرب بر هم خورد ادامه داد: یکی از سیاستمداران برجسته آمریکایی می گوید: نظام مهارنشدنی جمهوری اسلامی، کاخ سفید را با همه قدرت هسته ای و تکنولوژی اش پشت دیوارهای تحقیر رانده است…

حاجتی ادامه داد: باید دید چگونه این اقتدار به دست آمده است که پس از ۲۰۰ سال تحقیر مجدداً ایران اسلامی عظمت خود را به دست آورده تا جایی که ابرقدرت قرن بیستم را پشت دیوارها تحقیر می کند؟!

سرهنگ حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تاریخ شرافت ما شهدا و خانواده های آن ها هستند. بحث ما و همه شهدا با ابرقدرت های غرب و شرق این است که می گوییم استثمار نکنید! وی ادامه داد: غربی ها امروز بیش ۷ تریلیارد دلار برای اشاعه فحشا و برهنگی در دنیا خصوصاً در کشورهای شیعه نشین هزینه می کنند تا حجاب را از سر دختران ما بردارند و در مقابل برهنگی را به آن ها هدیه دهند و این جز وظایف جوانان ماست تا جلو این آشفتگی را بگیرند. ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که شهدا رفتند تا بچه های بسیجی بمانند تا از ملت و ولایت شان حمایت کنند به سخنان خود پایان داد…

ارسال نظرات
پر بیننده ها