مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی:

روحیه بسیجی؛ ارائه خدمات فراتر از انتظار به مردم

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی در همایش کارکنان بانک مسکن استان گفت: اگر روحیه بسیجی در کارکنان ادارات شکل بگیرد می توان خدمات فراتر از انتظاری به مردم ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۸۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری افزود: هر جا حضور بسیج باشد، تمامی نا خالصی ها از بین می رود و شفافیت نظام جمهوری اسلامی و آرمان های شهدا دیده می شود.

وی ادامه داد: گاهی مشاهده می شود که بی تدبیری مسئولان و مدیران ارشد کشور موجب دلسردی مردم و نا امیدی آن ها می شود که نباید گذاشت این گونه بی تدبیری ها در کشور رخ دهد. 

اسکندری اضافه کرد: امروز شاهد هستیم در برخی از صحنه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی مدیران عالی نظام دست به دامان بسیج هستند، این افتخار را مدیون خون شهدا دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم. 

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب گفت: اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار، اخلاص و عشق به زات حق بیابیم، چه کسی سزوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود. 

اسکندری اظهارداشت: الحمدالله هسته های مقاومت در سراسر منطقه ایجاد شده و کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان تنها نمونه ای از هسته های مقاومت هستند که با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای شاهد شکل گیری بهترها این هسته ها خواهیم بود .

مسئول بسیج کارمندان سپاه استان بیان کرد: امروز در این اوضاع اقتصادی انتظار بیشتری از بانک ها داریم که باید هر یک از آن ها در حوزه خدمات رسانی به مردم گام های استواری بردارند و با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف رضایت مردم را جلب کنند و اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم به معنی واقعی کلمه نقش بسیجی خود را ایفا کرده ایم. 

اسکندری در پایان گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا و دشمنان نظام، خدمت بی منت به مردم است که در این اوضاع پیچیده اقتصادی انتظار مردم از بانک ها بیشتر است و هر چه تلاش کنیم باز هم جای سخن دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها