خبرهای داغ:
مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نمونه وحدت، کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین بود
کد خبر: ۹۰۸۳۵۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین به مناسب هفته بسبج و هفته و حدت در حسینیه دهستان رجایی دشت در جمع بسیجیان الموت بزرگ اظهار کرد: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و اگربسیج رسالت اصلی خود را انجام بدهد که تا حالا انجام داده است همین الان هم بسیچ پرچم دار وحدت میباشد.

وی افزود: نمونه وحدت، کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین بود ،که حرکتی عظیم و بسیار کم نظیری بود که در سطح استان انجام گرفت ،که به زعامت آیت الله آبدینی نماینده ولایت فقیه استان قزوین و با کمک و داریت استاندار و به ویژه که نقش بسیار اساسی و تاثیر گذار داشتند، سردار مکرم اسلام سردار شاهرخی بود که با تمام قوا از بسیج و سپاه که تمام ظرفیتهای استان را به کار گرفتند که این کنگره در تاریخ استان قزوین خواهد ماند.

فاطمی نسب یادآور شد: یکی از اتفاقات مهمی که کنگره سه هزار شهید استان باعث گردید وحدت بین جناحهای سیاسی با گرایشهای متفاوت بود. و این امنیتی را که بر جامعه ما حاکم میباشد که حاصل خون شهداست،باید پاس بداریم و شکر گذاری کنیم و مطمئنا نیاز به آرامش و امنیت که یک امری اجتناب ناپذیر است چب و راست نمیشناسد .

این مسوول در ادامه بیان کرد: نیاز به وحدت یک امر ضروری در جامعه اسلامی است و با توجه با اینکه به دولت ما درحال حاظر انتقادات زیادی وارد است و این نقدها هم جدی هست نمونه بارز آن بحث معیشتی مردم ما که اصلا وضعیت خوبی ندارد ومردم واقعا ناراحتند و حق هم دارند این امر هم بیشتر متوجه دولت و عملکردش میباشد.

وی در خاتمه گفت: که اگر ما درعراق و سوریه و لبنان و کشورهای دیگر موفق میشویم همین روحیه بسیجی و از خودگذشتگی و وحدت و همدلی است و جذب حداکثری در زمینه سازی ظهور بسیار نقش کلیدی را دارد که ما بسیجیان باید به این امر بیشتر اهتمام بورزیم .

گفتنی است، در پایان از بسیجیان نمونه تجلیل بعمل آمد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها