خبرهای داغ:

کمک هزینه دارو به نیازمندان بیمار با تلاش گروه جهادی هندیجان

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج با همکاری خیرین وبسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل به تعدادی از بیماران نیازمند هندیجان کمک هزینه های دارو به آنها اهداء شد و همچنین بسته های مواد غذایی میان ۸۰ خانواده بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

محمد حسین عنانات در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : تعدادی انواع لوازم برقی با بررسی و پیگیری به خانواده های محروم هندیجان اهداء شد و برای رفاه حال افراد نیازمند که دچار مشکلاتی در منازل مسکونی خود هستند با تلاش وهمت بسیجیان تعمیر و مرمت شدند.

وی افزود:در مراسمات مختلف ملی و مذهبی انواع بسته های مواد غذایی با همکاری خیرین بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل بصورت خودجوش تدارک دیده و طبق لیست بندی مشخص شده در میان مستمندان شهرستان توزیع و این کمک ها با نظم ماهانه می شوند.

وی بابیان توزیع پرس های غذا در میان مستمندان گفت: با برپایی ایستگاه صلواتی ومشارکت بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل و میثاق باشهدای مستقر در یادمان شهدای گمنام تعداد قابل قبولی پرس های غذا در بین افراد نیازمند توزیع شدند و اینگونه اقدامات خدا پسندانه همچنان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها