خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) بسیجیان در مصلي نماز جمعه شهرستان بندر ماهشهر گرد هم آمده و عظمت و شکوه خود را به رخ استکبار جهانی و دشمنان خود کشیدند.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندر ماهشهر؛ سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر در سخنراني اجتماع بسيجيان خاطرنشان كرد : بنیانگذار انقلاب اسلامی با ابتکار خویش و تشکیل بسیج در واقع نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کردند و امروز باید به این دو اصل مهم توجه جدی شود.

سرهنگ اسلام دوست در خصوص تفكر بسيجي بيان كرد: امروز بسیج نماد کار جهادی و ضامن اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پرچمدار مبارزه در جبهه های جنگ سخت و نرم است و این تفکر بسیجی است که توانسته نظام اسلامی را از گردنه های سخت تاریخی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عبور دهد.

سرهنگ اسلام دوست در خصوص روحيه بسيجي مردم ايران گفت: مردم ایران بسیجی هستند و هر جا که احساس شد باید به مردم و انقلاب کمک کرد مردم پای کار بوده اند لذا نباید روحیه بسیجی در مردم فراموش شود و هر کسی که دارای روحیه جهادی و کمک به مردم باشد، بسیجی است.

در پایان این مراسم نیز از بسیجیان نمونه شهرستان بندرماهشهر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها