سردار احمدیان در یادواره شهدا دهقان ویلا :
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه همه مردم در پیروزی، حفظ و تداوم این انقلاب نقش داشتند، گفت: یکدلی ملت نشان از وحدت و یکپارچکی همه مردم ایران است.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۳۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برگزاری یادواره شهدا یکی از با ارزش‌ترین و تاثیر گذارترین فعالیت‌های سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان، یادواره شهدا دهقان ویلا با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و روایتگری سردار احمدیان و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار شد.

یکدلی ملت نشان از وحدت و یکپارچکی همه مردم ایران است

سردار احمدیان روایت گر دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج با اشاره به جایگاه والای شهید و فرهنگ شهادت گفت: شهیدان انسان های وارسته ای هستند که با شجاعت و دلاورمردی خود، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند و تا آخرین نفس به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون و وامدار فداکاری آنها است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاه والایی دارد و خداوند بارها در قرآن به این موضوع اشاره کرده است. مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و بدین ترتیب تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند می تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

یکدلی ملت نشان از وحدت و یکپارچکی همه مردم ایران است

وی گفت: امروزه ایران اسلامی به برکت خون شهیدان از امنیت و اقتدار کامل برخوردار بوده و این اقتدار و عظمت در سطح بین‌الملل و دنیا نیز مطرح و زبانزد است و همه به این واقعیت باور دارند.

سردار احمدیان با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: طبق فرموده معظم‌له زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست بنابراین باید با برگزاری یادواره‌های مختلف شهداء فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ترویج داد.

وی با بیان اینکه همه مردم در پیروزی، حفظ و تداوم این انقلاب نقش داشتند، گفت: یکدلی ملت نشان از وحدت و یکپارچکی همه مردم ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همیشه با ترفندها و توطئه‌های مختلف برای ضربه زدن به وحدت ایران اسلامی برنامه‌ریزی داشته‌اند، اما خوشبختانه نقشه‌های آنان حفظ وحدت، یکپاچگی و بصیرت مردم خنثی شده است.

یکدلی ملت نشان از وحدت و یکپارچکی همه مردم ایران است

وی گفت: امروزه دشمنان از طریق فضای مجازی و ماهواره می‌خواهند با ترویج عقاید و باورهای مذهبی جنگ عقیده‌ای را در بین مذاهب و  قومیت‌های مختلف ایران ترویج بدهند و اتحاد ملت ما را خدشه‌دار کند.

احمدیان افزود: باید همه باهم با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل جوان جامعه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشور را حفظ و تقویت و دشمن را در رسیدن به افکار و اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

احمدیان امنیت کنونی جامعه را مدیون حماسه سازی های شهیدان دانست و در این ارتباط بیان داشت: با توجه به ایجاد توطئه های فرهنگی و سیاسی به وسیله دشمن، ترویج روحیه مجاهد پروری و فرهنگ ایثار یک اصل خواهد بود. در هر جامعه ای که با نهادینه کردن فرهنگ شهادت، بتوان افراد مجاهدی را تربیت و پرورش داد، چشم طمع دشمنان بر آن سرزمین بسته خواهد شد. چرا که نیروهای انسانی و تفکرات معنوی یک جامعه است که می تواند یک جامعه را حفظ کند و قدرت نظامی به تنهایی ضامن و پاسخگوی حفظ امنیت کشور نیست و آرمان، اعتقاد و ایمان برای تولید قدرت خیلی مهم تر است. دشمنان همواره ملت ایران را رصد می کنند که تا چه اندازه به آرمان های انقلاب پایبند هستند و ملت ایران همواره باید قدردان ایثار شهدا هستند.

در پایان از خانواده شهدای دهقان ویلا با اهدا هدایایی تقدیر و تشکر شد.

 

خبرنگار بسیجی:فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها