خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره شهدای روستای کهجوق، گفت: تمامی مشکلات کشور با روحیه و تفکر بسیج حل می شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۷۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی  افزود: روحیه جهادی بسیج است که انقلاب را قدرتمند کرده است و تمام ناممکن ها را ممکن کرده است.

وی افزود:  دشمن  سعی دارد  حضور بسیج  و سپاه در عرصه های  مختلف را کمرنگ نشان داده  تا روحیه بسیجی را از بین ببرد.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: ایران اسلامی با تفکر بسیجی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها آسیب‌ناپذیر بوده و با اقتدار در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

وی با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه‌ای که بسیجیان خلق کردند، با اقتدار تمام در برابر خواسته‌های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه‌ای از والاترین آرمان خود دست نمی‌کشد.

  حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود  مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از فاصله گرفتن از روحیه و تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولین کشور ما  بسیجی وار عمل کنند همه مشکلات اقتصادی کشور بزودی حل می شود

وی به فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: اگر آنگونه که شایسته است از ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف  جامعه استفاده شود بسیاری از مشکلات کنونی کشور حل خواهد شد.

  حجت الاسلام طالعی بسیجیان را  انسان‌های شایسته ای دانست  که با کمترین توقع خود را سپر بلاهای دشمنان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، و درهرجایی که قدم گذاشته اند آنجا نقشه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی  را نقش بر آب کردند.

وی به پیشرفت های بسیج در اوج تحریم ها اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم سکاندار انقلاب و زمینه ظهور را برای امام زمانمان فراهم بکنیم باید با تفکر بسیج حرکت کنیم .

  حجت الاسلام طالعی هفته بسیج را بهترین فرصت برای بازخوانی گذشته ها توصیف کرد و گفت: اگر بخواهیم کشور را از آسیب ها و مشکلات کنونی نجات بدهیم باید مانند شهدا بسیجی عمل کرده و مسئولیت ها را به شایستگان واگذار کنیم.

در پایان این یادواره از خانواده های شهدای این روستا تجلیل شد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها