خبرهای داغ:
امام جمعه ورزقان در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: راه رهایی از نظام سلطه و استکبار جهانی عمل کردن به تفکر انقلابی و بسیجی است، اگر دولتمردان ما با این تفکرات کشور را مدیریت کنند مطمئن باشند کشور آسیب نخواهد دید.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مهدی پبا اشاره به وصیت نامه امام (ره) بیان کرد: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، اگر انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان و کسانی که با دشمنان و استکبار مماشات می‌کنند بیفتد، فاتحه انقلاب خوانده می‌شود.

وی یادآور شد: سازمان بسیج مستضعفان برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی در جهان تشکیل شده است و به تاسی از آن هسته‌های مقاومت در جهان به وجود آمده است و در همه جای دنیا به کمک مظلومان و مستضعفان رفته و خواهیم رفت.

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ موجب می‌شود که ریشه ضد انقلابا در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع شود، گفت: تا زمانی که دولت‌ها در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند، انقلابی هستند و مردم نیز انتظار این را دارند که دولت‌هایشان انقلابی عمل کنند و در مقابل زیادی‌خواهی‌ها و گستاخی‌ها عقب‌نشینی نکند.

امام جمعه ورزقان، به قدرت موشکی کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ آمریکا غلط می‌کنند که ملت ما را تهدید می‌کند، آنها (آمریکا) باید پاسخگو باشند به اینکه در منطقه‌ ما در خاورمیانه چه غلطی می‌کنند، آنها خوب می‌دانند که اگر غلطی کنند پایگاه‌های نظامی‌شان با موشک‌های نقطه‌زن انقلاب اسلامی ویران خواهد شد.

تفکر انقلابی راه رهایی از نظام سلطه و استکبار جهانی است

حجت الاسلام پورمحمد اظهارداشت: در سازمان بین‌المللی به خاطر نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می‌کنند،اما صادرکنندگان این قطعنامه زنان و کودکان کشورهای اسلامی را به خاک و خون کشیدند.

وی خطاب به دولتمردان متذکر شد: خیال نکنیم اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و ایران را به آمریکا ترجیح خواهد داد، کسانی که به این فکر و خیال باشند و با دشمنان مماشات کنند به خون شهدا، ولایت فقیه و مردم خیانت می‌کنند.

امام جمعه ورزقان در پایان خواستار حمایت ویژه ار پایگاه‌های بسیج شد و گفت: بسیج یک سازمان بین‌المللی برای حفظ نظام است و در مقابل همه‌ دشمنان ایستاد است و باید دست کسانی را در این مسیر مهم حرکت می‌کنند را بگیریم و کمک کنیم.

ارسال نظرات