کارشناس مسائل سیاسی خنثی کردن فتنه‌ها را سومین برکت وجود بسیج دانست و ابراز کرد: فتنه کوی دانشگاه، فتنه سال ۸۸ و ۹۶ و ده‌ها توطئه بزرگ و کوچک در این ۴۰ سال تنها با بصیرت و ایمان مردم ولایت مدار که بسیجیان واقعی هستند خنثی شد و نقشه دشمن برای براندازی نظام را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۵۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین خسروی در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به برشمردن ویژگی‌های بسیج و بسیجیان پرداخت و اظهار کرد: فلسفه تشکیل بسیج یک فلسفه قرانی است که امام راحل (ره) با نگاه نافذ و آینده نگری بسیار دقیق خود، این سازمان مقدس را پایه گذاری فرمودند.

وی بسیج را معنی تمام و کمال دفاع مظلوم علیه ظالم دانست و افزود: مطابق فرمایش قرآن کریم اگر دفاع و ایستادگی در برابر ظالم نباشد، فساد زمین را در برخواهد گرفت؛ مثال بارز این گفته گروه‌های ترویستی داعش و صهیونیست غاصب هستند که با بی رحمی تمام اقدام به قتل و کشتار مسلمین می‌کنند؛ نقش بسیج در از بین بردن این گروه‌ها بی بدیل است.

کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح خدمات و برکات بسیج پرداخت و عنوان کرد: اولین مصداق خدمت بسیج، حضور در دفاع مقدس است؛ اوایل جنگ که ارتش منسجمی وجود نداشت و سپاه هم به تازگی شکل گرفته بود، این نیرو‌های مردمی بودند که تمام قد در مقابل نیرو‌های بعثی ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

خسروی تبیین کرد: سازندگی پس از دفاع از جمله برکات دیگر بسیج است که در طول این چهل سال ادامه داشته و خواهد داشت؛ کمک به دولت در بحث واکسن فلج اطفال، رسیدگی به مناطق محروم، اردو‌های جهادی و بسیاری خدمات دیگر از جمله این اقدامات هستند.

وی خنثی کردن فتنه‌ها را سومین برکت وجود بسیج دانست و ابراز کرد: فتنه کوی دانشگاه، فتنه سال ۸۸ و ۹۶ و ده‌ها توطئه بزرگ و کوچک در این ۴۰ سال تنها با بصیرت و ایمان مردم ولایت مدار که بسیجیان واقعی هستند خنثی شد و نقشه دشمن برای براندازی نظام را نقش برآب کرد.

کارشناس مسائل سیاسی در بخش سوم سخنان خود با اشاره به موضوع جهانی شدن تفکر بسیج اظهار کرد: امروز به برکت اخلاص بسیجیان و تفکر ناب رهبر معظم انقلاب، بسیج در حال شکل گرفتن در نقاط مختلف جهان است و بسیاری از شخصیت‌های مهم دنیا، داشتن نیروی مخلص بسیجی را عامل پیروزی و غلبه بر دشمنان داخلی و خارجی می‌دانند

خسروی تصریح کرد: با وجود اینکه برخی کشور‌های دنیا برای حل مشکلات خود، به رهبر انقلاب و نیرو‌های بسیجی تمسک می‌ورزند، متاسفانه عده‌ای از مسئولین خودباخته و غرب زده داخلی، اعتماد به آمریکا را راه حلی برای برون رفت از مشکلات دانسته و بدون هیچ تضمینی سرمایه‌های کشور خود را از بین می‌برند.

وی ادامه داد: مطابق فرمایش ائمه اطهار علیهم اسلام، نبود معاش معاد را هم از بین می‌برد؛ مشکلات اقتصادی اگر حل نشود هزار مشکل اقتصادی و سیاسی دامن مردم و مسئولین را خواهد گرفت؛ این مشکلات با تمام سختی‌هایی که دارد حل خواهد شد اگر فرهنگ بسیجی در میان مسئولین اجرایی کشور حاکم شود.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: تکیه مسئولینی که به اروپا و آمریکاست جواب نداده و نخواهد داد؛ تفکر بسیجی یعنی خدامحور بودن و کسی که به خدا ایمان دارد هرگز منتظر آمریکا و هم پیمانانش نخواهد ایستاد.

خسروی ولایت محوری را از جمله دیگر ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: اگر امروز دست ما در بحث برجام خالی است به خاطر این است که سخنان رهبری را فصل الخطاب قرار ندادیم؛ در ادامه روابط خود با اروپا هم اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب را لحاظ نکنیم قطعا خسارتی عظیم نصیب ما خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اعتقادی کشور گفت: امسال همه با حضور بیش از پیش خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر آرزوی دشمن برای زیر سوال بردن درخت تنومند انقلاب را در زیر خروار‌ها خاک مدفون خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها