علی آزوغ
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای کاهش شکاف دیجیتالی در روستاها، طرح اینترنت پرسرعت در برخی از روستاهای شهرستان سامان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۴۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی  در کار گروه اشتغال شهرستان سامان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن گردشگری در این شهرستان اظهار داشت: این اپلیکیشن در راستای توسعه کسب و کار و درآمدزایی برای اولین بار در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کلیه خدماتی که نیاز است به مسافران و گردشگران ارائه شود در این برنامه وجود دارد و مسافران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و از طرفی این خدمات می‌تواند میزان ماندگاری مسافران را در شهرستان افزایش دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال وبختیاری با اشاره به ارائه خدمات در خصوص اینترنت پرسرعت در روستاها بیان کرد: طرح اینترنت پر سرعت روستایی جهت کاهش شکاف دیجیتالی در برخی از روستاهای شهرستان سامان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

بلالی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی روستاهای این شهرستان که توسط اپراتورهای دیگر پوشش داده شدند مشکلاتی دارند که پیگیر این موضوع در بحث جاده‌ای و روستایی هستیم.

وی با اشاره به توسعه مسیر فیبرنوری در این شهرستان گفت: بعد از دریافت مجوزات حفاری فیبر نوری از مسیر سامان تا روستای هوره انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات