خبرهای داغ:
جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: تفکر بسیجی در هر دوره سازنده کشور و راه حل مشکلات بوده است و به عنوان یک الگوی موفق برای پیشرفت و آبادانی در هر زمینه‌ای بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۳۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

تفکر بسیجی در هر دوره سازنده کشور و راه حل مشکلات بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار هادی نژاد در اجتماع بسیجیان شهرستان فامنین اظهار داشت: تفکر بسیجی در هر دوره سازنده کشور و راه حل مشکلات بوده است و به عنوان یک الگوی موفق برای پیشرفت و آبادانی در هر زمینه‌ای بوده است.

وی گفت: بسیج در ابتدای تشکیل خود بعد از انقلاب اسلامی بدون ساختار و سازماندهی خاص و مدونی بود اما روحیه انقلابی و تفکر بسیجی باعث موفقیت‌های بسیاری برای این شجره طیبه شد و در زمان جنگ نیز با اطاعت محض از رهبر کبیر انقلاب  اسلامی اکثر ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام می‌دادند.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: بسیجیان بعد از جنگ تحمیلی نیز در بسیاری از زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف برای پیشرفت کشور وارد شدند و موفقیت‌های زیادی را با دستان خالی کسب کردند و به یک الگوی موفق تبدیل شدند.

وی عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های بسیجیان و تفکر بسیجی در شرایط کنونی و محسوس برای نسل امروزی، ورود این تقکر در جبهه مقاومت به ویژه در سوریه و عراق بود که با سردمداری سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی» تکمیل شد و توانست شرورترین افراد روزگار ما را دچار عقب نشینی و شکست فضاحت باری کرد.

سردار هادی نژاد ادامه داد: استکبار جهانی در رأس آمریکا بعد از حضور پر هزینه نظامی و شکست در منطقه به ویژه در در کشورهای افغانستان ،عراق و ... تصمیم به مبارزه نیابتی گرفتند و با اشاعه و گسترش مواد مخدر اهداف شوم خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: از زمان ورود آمریکا به افغانستان تولید تریاک و انتقال آن به کشورهای دیگر بیش از 45 برابر شده است که با این نقشه بلند مدت نسل جوان کشورهای دیگر به ویژه جوانان ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی همچون اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به فضای مسموم مجازی و اینترنت به دنبال کم کردن انگیزه قدرت جوانان ایران اسلامی است تا بنیان خانواده را از هم پاشیده و جامعه را دچار ضعف و سستی کنند تا به هدف خود برسند.

وی ابراز داشت: تنها راه حل مبارزه و ناکام گذاشتن این نقشه دشمن نیز تقویت روحیه بسیجی و تعمیق آن در نسل جوان و آشنا ساختن جوانان با نقشه دشمن خبیثی همچون آمریکا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات