خبرگزاری بسیج: مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان تهران در همایش تجلیل از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت، بسیج را شجره طیبه ای دانست که وقتی امام خمینی(ره) چهل سال پیش دستور تشکیل آن را صادر کردند، کسی نمی دانست که این نهاد منشاء چه برکات و خدماتی در طول سال های متوالی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر داریانی، در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، گفت: حضرت محمد پیامبر رحمه للعاملین است و چشم امید ما در روز قیامت به کرامت و رحمت ایشان است. وی با اشاره به برکات قرائت صلوات، افزود: صلوات راهگشاست چرا که خداوند می فرماید «إِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما» یعنی خداوند و ملائکه بر پیامبر درود می فرستند و شما انسان ها هم صلوات بفرستید چون صلوات بهترین کار ها و بالاترین ذکر هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام وقتی دستور ایجاد بسیج 20 میلیونی را صادر کردند، جمعیت کشور 36 میلیون نفر بود با توجه به اینکه 16 میلیون نفر از جمعیت کشور خردسال و کودک بودند، بنابر این مفهوم این بیان امام خمینی این بود که همه کشور باید بسیجی باشند.

  داریانی، خاطرنشان کرد: وقتی که تاریخ را بررسی می کنید متوجه می شوید که بسیج از صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشته است؛ در آن زمان ارتش و سپاه وجود نداشته مردم سر کار خود بودند و هر وقت پیامبر فرمان جهاد یا جنگ می داد مردم در دفاع از اسلام و حریم نبوت لباس رزم به تن می کردندو پس از پایان نبرد به سر کار خود بر می گشتند. ما هم باید همین مشی را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از 40 سال می بینیم بسیج چه عظمتی بوده است که دشمنان هر چه در توان داشتند به کار گرفتند از حمایت های تسلیحاتی تا اطلاعاتی به صدام گرفته تا حمایت های تجهیزاتی و غیره همه را بکار گرفتند اما بسیج میلیونی و رشادت ها و ایثارگریهای ملت ایران را در برنامه های خود ندیده بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد تخریب بسیج به عنوان یک الگوی جهانی و مظهر ایثار و شهادت، هستند؛ اظهار داشت: دشمن به دنبال تخریب و تضعیف جایگاه بسیج و ایجاد تفرقه در کشور است.  بنابراین مراقب باشیم هر کسی اشتباهی مرتکب می شود، نباید به نام انقلاب و به نام بسیج گذاشته شود. وی با تبیین نقشه های دشمنان برای به زانو در آوردن انقلاب با فشار تحریم ها و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: هدف آنها ایجاد مشکل در تولید و صادارت و واردات است.

 داریانی، اظهار داشت: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و در این جنگ نیاز به بسیج اقتصادی داریم  آستین ها را بالا بزنیم و با دشمن در این عرصه بجنگیم.

وی با قدردانی از پرسنل مجتمع صنعتی سیمان تهران، گفت: با وجود تحریم ها، رکود در بازار مسکن و پروژه های عمرانی به همت نیروهای پرتوان و پرتلاش مجتمع در ماه های اخیر توانسته ایم رکورد تولید را بشکنیم. مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان تهران تاکید کرد: در شرایط فعلی که دشمن به دنبال تسلیم کردن ما در برابر خواسته های شیطانی خود است، از نیروهای نخبه و مبتکر برای تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در جهت کاهش وابستگی صنایع حمایت می کنیم.

ارسال نظرات