یک محقق دانشگاهی گفت: طبق فرمایش حضرت آقا وظیفه قشر دانشگاهی گسترش و روشنگری نظریه مقاومت است و این تکلیف را با برپایی نشست ها و کرسی های نظریه پردازی و بحث های دانشجویی باید برای دانشجویان نسل جدید دانشگاه تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر پرویز محمدی استاد بسیجی و رتبه برتر چندین جشنواره علمی و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه ای در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و مسئولین نظام گفت: حضرت آقا ایجاد تفکر مقاومت در منطقه و گسترش آن و روحیه بیداری اسلامی که در بطن ملت ها و کشورهای اسلامی افتاده است را در مسیر هدایت اسلام و قرآن قرار گرفتن می دانند.

وی افزود: ارتباطی که بسیج و نظریه مقاومت دارند یک ارتباط قوی و ناگسستنی است که باید این ارتباط را روز به روز قوی تر کنیم و پارامترهای این پیوند را مستحکم کنیم.

دکتر محمدی با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی بسیج مردمی گفت: انقلاب اسلامی در این عمر چهل ساله با برکت خود توانسته است ظرفیت های مردمی خود را روز به روز قوی تر کند و یکی از علت های صدور انقلاب اسلامی در این روزها به سایر کشورهای اسلامی جوشیدن ظرفیت های عظیم مردمی است. در عراق و سوریه این ظرفیت مردمی بود که با ایجاد یک نهاد مردمی به نام حشدالشعبی این کشور را از شر داعش نجات داد.

این استاد بسیجی اظهار داشت: بسیج از عوامل مهم تقویت ظرفیت مردمی در انقلاب اسلامی است،بسیج فعالیت خود را با دفاع مقدس شروع کرد که سربلند از آن بیرون آمد و بعد از آن با فعالیت هایی که همگی به خدمت به مردم ختم می شدند ظرفیت های خود را روز به روز گسترده تر می کرد به طوری که امروز با اقشار مختلف خود همه فعالیت ها را شامل خواهد شد.

وی افزود: امروز این تفکر باید در کشور طنین انداز شود تا بتواند مشکلاتی که برای کشور ایجاد شده است را با تفکر راه گشا و شفای خود حل کند.

دکتر محمدی تصریح کرد: در خارج از کشور هم بسیج جوانان باعث بیدار شدن آنها علیه ظلم شده است و امیدواریم مقاومت آنها در کشورهای اسلامی به زودی نتیجه دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم مدیون مجاهدت ها و دلاوری های بسیجیان و مدافعان حرم می باشد و طبق فرمایش حضرت آقا وظیفه قشر دانشگاهی گسترش و روشنگری نظریه مقاومت است و این تکلیف را با برپایی نشست ها و کرسی های نظریه پردازی و بحث های دانشجویی باید برای دانشجویان نسل جدید دانشگاه تبیین کنیم.

ارسال نظرات