مدیران جهادی و انقلابی ضامن رفع مشکلات

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس،گفت: برای رفع مشکلات کشور،مسؤولیت‌ها را به مدیران انقلابی واگذار کنند.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
همزمان با سراسر کشور در سالروز تشکیل بسیج، اجتماع گردان‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ظهر امروز در مصلای امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور در این مراسم با اشاره به دوراندیشی امام راحل در صدور فرمان بسیج در سال ۵۸، اظهار داشت: نهاد بسیج همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و نقش مؤثری در پاسداشت ارزش‌های انقلاب ایفا کرده است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، تصریح کرد: بسیج از ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های گوناگون برخوردار است و در همه عرصه‌ها وارد عمل می‌شود.

هاشمی‌پور، به نقش محرومیت‌زدایی این نهاد اشاره کرد و گفت: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی یکی از موضوع‌هایی است که از همان ابتدای شکل‌گیری در دستور کار بسیج قرار داشته و این نقش در مقطع کنونی پررنگ‌تر شده است.

وی، با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، با تفکر بسیجی نقش بر آب شده‌اند، تصریح کرد: با اعتقاد و ایمان راسخ بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، اجازه تجاوز به خاک وطن از دشمن سلب شد.

هاشمی‌پور، بر ضرورت توجه به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر اتکای به توان و ظرفیت داخل، تأکید کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی، مدیریت جهادی را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و گفت: باید پروژه‌ها را به بسیجیان واگذار کنند تا با مدیریت جهادی خود به پیش ببرند.

هاشمی‌پور، با بیان اینکه ضعف مدیریت، ناهماهنگی و نداشتن روحیه انقلاب و بسیجی باعث شده مشکلات به مردم فشار وارد کند، بر ساماندهی ظرفیت‌ها و واگذاری مسؤولیت به مدیران انقلابی و مدیریت جهادی در رفع مشکلات تأکید کرد.
ارسال نظرات