شکوه مقاومت در تجمع بزرگ پنجم آذر در لنده

همزمان با سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان تاریخی امام خمینی در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۷ شکوه مقاومت با حضورگسترده مردم و مسئولان در لنده برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۷۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفانشکوه مقاومت در تجمع بزرگ پنجم آذر در لنده در پنجم آذرماه ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی (ره) مراسم شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور گسترده بسیجیان در حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزارشد.
در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهارکرد: امروز بسیج با وحدت در تمام مسائل مختلف جامعه حضور پیدا کرده و این حضور را روز به روز بر مبنای وحدت تعمیق و توسعه بخشیده است.

سرگرد اسفندیار مختاری افزود: وحدت مهمترین مولفه مورد نیاز جامعه است چرا که اگر وحدت نباشد نمی‌تواند به اصلاح و پیشرفت جامعه چندان امیدوار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروز و در آستانه چهلین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد رشد و تعالی بسیج در ابعاد مختلف جامعه هستیم که این توانمندی را می‌توان در تمام برهه‌ها و بحران‌های حساس جامعه به عینه احساس کرد.

وی تاکیدکرد: امروز بسیج یک نیروی آماده و در وسط میدان است که هرکجا نیازی احساس کند با قاطعیت و قدرت در آنجا حاضر می‌شود و به مردم خدمت می‌کند.

مختاری از حضور باشکوه خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، جانبازان و مسئولان ادارات به خصوص اعضای شورای تامین شهرستان لنده در اجرای باشکوه برنامه‌های هفته بسیج قدردانی کرد.
ارسال نظرات