در نشست مودت و وحدت شهرستان هامون عنوان شد:
به مناسبت هفته وحدت ؛ نشست مودت و وحدت در روستای لوتک شهرستان هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون،به مناسبت هفته وحدت مراسم جشن محوری با حضورفرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امامان جمعه شیعه و سنی، علما، سران طوایف و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد جامع علی بن ابی طالب (ع) در روستای لوتک شهرستان هامون برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون گفت: بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان در جهان و جود دارد، اما متاسفانه با کم اطلاعی برخی از سران کشور‌های اسلامی امروز مسلمان کشی بی سابقه‌ای در جهان آغاز شده است.

وی افزود: دشمن برای نابودی اسلام بر دو مذهب شیعه و سنی دست گذاشته است، دیگر مذاهب در دنیا هیچ گاه دچار جنگ نمی‌شوند، چون آن‌ها از دین مبین اسلام ناب محمدی ترس و و حشت دارند.

سنچولی خاطرنشان کرد: دشمن عزم خود را جزم کرده است تا بین ملت و حکومت فاصله بیاندازد، امروز باید تلاش کنیم تا این نقشه شوم آن‌ها را به خودشان بازگردانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون بیان داشت: انقلاب اسلامی در سال جاری جشن چهلمین سال خود را برگزار خواهد کرد، انقلابی که دستاورد‌های گوناکونی برای کشور داشته است، به همت این انقلاب جزو ۱۰ کشور برتر دنیا قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: با تفکر بسیجی و به همت انقلاب شکوهمند امروز در بحث امنیت، انرژی هسته‌ای و هوا و فضا جزو کشور‌های مطرح دنیا قرار گرفته ایم.

حسینی فرماندار شهرستان هامون نیز در این جلسه گفت: اتحاد میان مسلمانان پیام بزرگی است که هفته وحدت به همه‌ی مسلمانان جهان می‌دهد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: ماموریت بسیج تنها دریک بخش خلاصه نمی‌شود بلکه این قشر مهم جامعه در همه‌ی عرصه‌ها از جمله، محرومیت زدایی، امنیت، درمانی و ... پا به میدان نهاده است و در همه‌ی میدان‌ها پیروز بوده است.
حسینی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه‌ی ما ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه است، چرا که اگر این فرهنگ در جامعه پر رنگ شود موفقیت‌های بزرگی پیش روی ملت ایران قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام عزیز الله شیخ امام جمعه شهرستان هامون؛ نیز در این مراسم اذعان داشت: امروز دشمنان اسلام با نام اسلام در حال جنایت در کشور‌های اسلامی هستند.

وی افزود: اگر عدل و خوبی به دست ما امروز در جامعه رونق پیدا کند، بسیاری از نا عدالتی‌ها در جامعه ریشه کن خواهد شد.

امام جمعه شهرستان هامون تصریح کرد: شیعه و سنی از امت پیامبر اسلام هستند، واگر اتحاد در بین این دو مذهب قوی‌تر باشد دشمن جرات مداخله در کشور‌های اسلامی را نخواهد داشت.

حجت الاسلام شیخ تصریح کرد: اتحاد و وحدت از قبل از انقلاب نیز در استان سیستان و بلوچستان و جود داشته است و پس از انقلاب نیز با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت شده است، امروز باید بصیرت افزایی داشته باشیم، تا دشمن نتواند شکاف میان مسلمانان ایجاد کند.
ارسال نظرات