مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب در یک پیچ سخت قرار داریم،اما مطمعن هستیم که از این پیچ هم به سلامت خواهیم گذشت.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۵۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، محمود دولت کردستانی مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان در حضور ۱۰ هزار بسیجی در شهرستان زابل گفت: تجمع امروز بسیجیان در ۵ آذر ماه خاری در چشم همه‌ی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: امروز ما با کسی سر جنگ نداریم، اما استکبار ستیزی در فرهنگ بسیجی ثبت شده است، و تک تک حوزه‌های بسیجی باید آمادگی کامل در بحث‌های اقتصادی و سیاسی داشته باشند.

دولت کردستانی خاطرنشان کرد: هر مسئولی که دغدغه مشکلات مردم رانداشته باشد بسیجی نیست، این تفکر و جریان بسیج است که امروز کشور را با اقتدار در منطقه حفظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دفاع مقدس لشکر ثارالله را استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان تشکیل می‌دادند امروز فقط در حوزه سیستان لشکر‌ها آماده داریم، این همان تفکر بسیجی است که حضرت امام آن را تشکیل دادند.

مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: امام بسیج ۱۰۰ میلیونی را نوید می‌دادند امروز به آن اصل در کشور‌های عراق، سوریه ولبنان رسیده ایم، اگر تفکر و وروحیه بسیجی حفظ شود کشور ما در امان خواهد بود، و ما به درجات عالی خواهیم رسید.

دولت کردستانی گفت: جبهه مقاومت حاصل تفکر و کار بسیجی است، همگان امروز تایید می‌کنندکه بسیجیان ایرانی داعش را از بین بردند لذا این تفکر باید حفظ شود، دستاورد‌های بزرگی در جبهه مقاومت داریم که مهمترین آن صدور انقلاب در کشور‌های دیگر جهان است.

مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب در یک پیچ سخت قرار داریم، اما مطمعن هستیم که از این پیچ هم به سلامت خواهیم گذشت، دشمنان در طول سال‌های اخیر با هر ترفندی به نظام حمله کرده اند، اما با بصیرت افزایی می‌توان این مشکلات راپشت سر بگذاریم.

وی گفت: دشمنان از سلاح و تعداد ما نمی‌ترسند، آن‌ها از اعتقادات و ایمان راسخ بسیجیان خوف و وحشت دارند.
ارسال نظرات