مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام روحیه بسیجی و مدیریت جهادی را حلال همه مشکلات دانست.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۵۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان شهرستان بن، گفت: بسیجیان از ابتدای انقلاب در همه عرصه ها حاضر بوده و در مقابل تمام دشمنان انقلاب اسلامی كه قصد ضربه زدن به این نظام را داشته اند ایستادگی و مقاومت نموده و چشم طمع دشمنان را از این كشور قطع كرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، اظهار کرد: یكی از ویژگی های بارز بسیجیان اخلاص و كار برای خداست كه این مهم به وضوح در جبهه ها و در دوران دفاع مقدس مشاهده می شود و بسجیان با دعا و توسل و توكل و شب زنده داری و با نیروی ایمان و معنویت توانستند بر دشمن بعثی كه جیره خوار قدرت های استكباری بود، پیروز شوند.

وی افزود: یكی دیگر از شاخصه های بسیجیان تبعیت محض از ولی فقیه بوده و هست و همین عامل باعث شده بسیجیان با عمل به فرامین امامین انقلاب در عرصه های گوناگون پیشرفت نموده و هرجا تفكر و روحیه جهادی و بسیجی حاكم شده و توانسته موانع پیش رو را برطرف نموده و بر مشكلات فائق بیاید و نیازمندی های كشور را تامین كند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد: همانگونه كه دشمنان اعتراف كرده اند بسیج یك نیروی قدرتمند است كه هیچگاه شكست نمی خورد و بسیج همانند خونی در شریان های سپاه است كه باعث پیش روندگی روز افزون سپاه شده و دشمنان را به هراس انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر تاكید كرد: تنها تفكر بسیجی و مدیریت جهادی و انقلابی است كه راه حل پیروزی در صحنه های سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی است و غیر از این راه مسیری برای عبور از گردنه های پیش روی انقلاب اسلامی نداریم.

ارسال نظرات