ایوب زمانی گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه خوبی را از مجموعه بسیج دارد به طوری که این پدیده انقلابی با شهامت و شجاعت رزمندگان دلاور طی 8سال دفاع مقدس کارآیی خود را اثبات کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۴۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در اجتماع بسیجیان شهرستان سامان  به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیج مردمی ، مهمترین قدرت استراتژیک نظام جمهوری اسلامی راشکل می دهد که با استفاده از همه ظرفیت های اعتقادی، ملی، سیاسی، روانی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی برای دفاع در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه می شود.

زمانی تصریح کرد: بسیج با ظرفیت و توان پایان ناپذیر خود در نظام جمهوری اسلامی ایران که ریشه در اقیانوس ملت ایران و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص)دارد می تواند هر دشمنی را به شکست بکشاند؛ اما قدرت نرم بسیج علت اصلی هراس دشمن از بسیج است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، گفت: درسی و نه سال پیش و پنجم آذرماه سال 58 با هوشیاری حضرت امام خمینی(ره)بسیج تشکیل شد و امروز به درخت بزرگ و تناوری تبدیل شده است که کمتر کسی فکر می کرد بسیج بتواند نقش ها و عملکردهایی را در استمرار امور انقلاب اسلامی داشته باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه خوبی را از مجموعه بسیج دارد به طوری که این پدیده انقلابی با شهامت و شجاعت رزمندگان دلاور طی 8سال دفاع مقدس به وقوع پیوست و می توان ادعا کرد که بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

زمانی، بسیج را قدرتمندترین سازمان جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج با اطمینان ترین سنگر برای اهداف مقدس و آرمان های امام (ره)است و این تفکر بسیجی است که به صورت پویا و مداوم همچنان آن افق های جدیدی را که در آرمان های انقلاب  وجود دارد پیش می برد و همچنان نقش آفرینی می کند.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن ناگزیر به جهاد گسترده فرهنگی هستیم که نقش بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی یک نقش کلیدی و محوری است که اگر فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود به فرموده امام راحل (ره)چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

زمانی در پایان تصریح کرد: هفته بسیج در واقع فرصتی مناسبی است برای اینکه که راه و یاد شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم و بتوانیم آن تفکرات را در بین مردم ساری و جاری کنیم.  

ارسال نظرات