خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک امام علی(علیه السلام) :
برادر پاسدار آزمون فرمانده حوزه ی بسیج امام علی (علیه السلام) ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : تمام رویکرد فعالیت های بسیج خدمات رسانی به مردم خصوصا اقشار ضعیف جامعه می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ،برادر پاسدار آزمون فرمانده حوزه ی بسیج امام علی (علیه السلام) به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و ما تمام رویکرد هایمان را گذاشته ایم برای خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات به مردم و تمام این برنامه ها را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی افزود : این خدماتی که به مردم ارائه شده در موضوعات مختلف بوده و بسیج همواره خواهان هرچه بیشتر این خدمات است. این خدمات در زمینه های سازندگی، گشت های بسیج محله و حوزه و توزیع اقلام بین محرومین به خصوص در هفته مبارک بسیج است.

آزمون در ادامه گفت : برنامه های حوزه یک امام علی(ع)در هفته بسیج بدین شرح است:1برگزاری یادواره شهدای بسیج در سه پایگاه از پایگاه های تابع حوزه یک2.غبارروبی از مزار گرانقدر شهدای بسیجی حوزه یک امام علی

3.مباحث تربیتی4.برگزاری مسابقات پینت بال ویژه بسیجیان حوزه 5.برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر به ویژه در محل میدان بزرگمهر با رویکرد فرهنگی و تشریح عملکرد بسیج به مردم و همچنین پخش نذری6.تجمع سرگروهای حلقات صالحین درطوا هفته6.نشست بصیرتی ویژه ی بسیجیان با سخنرانی حجت الاسلام جدیدی با موضوع نقش بسیج در زمینه سازی ظهور8.تجمع و تسلیح سراسری بسیجیان حوزه یک امام علی (ع)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها