خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کمک های خیران به نیازمندان محله توسط مراکز نیکوکاری توزیع می شود، گفت: همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) خیران مراکز نیکوکاری المهدی و اصناف و بازاریان تبریز هزار بسته غذایی و 300 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۹۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف،  گفت: خیران مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی در هفت ماهه امسال 13 میلیارد و 935 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت کمک کردند.

وی ادامه داد: از مجموع کمک های خیران به خانوارهای نیازمند 10 میلیارد و 320 میلیون تومان به صورت غیرنقدی و بقیه به صورت نقدی بوده است.

شریف با اعلام اینکه اکنون 89 مرکز نیکوکاری در سطح آذربایجان شرقی فعالیت دارند، بیان کرد: مراکز نیکوکاری حلقه اتصال خیران و نیازمندان هستند و کمیته امداد نقش نظارتی بر این مراکز دارد.

وی جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان را، مهم‌ترین محور فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت: این مراکز باهدف تقویت مسئولیت اجتماعی، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد، پیشگیری از فقر، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی تشکیل یافته‌اند. 

                                                                            

ارسال نظرات