خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی قزوین:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بیمارستان بوعلی قزوین اظهار کرد: بسیج ارگانی انقلابی و مردمی است که با حضور احاد مردم تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

میری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بیمارستان بوعلی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با برنامه های هفته بسیج گفت: بسیج  یک ارگان مردمی می باشد که با حضور مردم تشکیل شده است.
وی با اشاره به وظایف بسیج در این برهه از زمان اذعان کرد: امروزه با توجه به شرایط منطقه ای و تهدیدات و تحریم های دشمنان بسیج و بسیجیان موظف هستند فضای جامعه را سالم نگهدارند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بیمارستان بوعلی افزود: با توجه به اوضاع کشور باید مردم را نسبت به توطئه های دشمنان اگاه کنیم و در ارتباط با مشکلات اقتصادی از محصولات و تولیدات ملی استفاده کنیم.
این مسئول با اشاره به برنامه های هفته بسیج پایگاه شهید رجایی عنوان کرد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، تقدیر از پرسنل بسیجی، حضور در ده نفر از بسیجیان خواهران و برادران در تجمع ۵ آذر از جمله برنامه های هفته بسیج این پایگاه است.
میری در خاتمه اظهار کرد: عیادت از بیماران و پرسنل بسیجی توسط مسئولین بیمارستان در شب ولادت حضرت رسول اکرم(ص) از دیگر برنامه های این پایگاه بوده است.
ب/ت۲۰/ ۱۰۰۳

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها