در مراسم حماسه حضور 5 آذر در سقز عنوان شد؛

بسیج مقام غیرت، تعصب، ایمان و بصیرت انقلابی است/احداث 18 واحد مسکن محرومین توسط سپاه سقز

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بسیج را مقام غیرت، تعصب، آراستگی، ایمان و بصیرت انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۵۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ؛ سردار حمزه فلاح ضمن تبریک هفته بسیج از حضور بسیجیان شهرستان سقز در حماسه حضور 5 آذر تقدیر و تشکر کرد.
فلاح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم به تصویب بسیج توسط مجلس به فرمان امام خمینی در سال 1359 پرداخت.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهال بسیج را کاشتند و رهبر معظم آن را پرورش دادند، اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس اقشار مختلف بسیج شکل گرفت.
او بسیج را مقام غیرت، تعصب، آراستگی، ایمان و بصیرت انقلابی دانست و افزود: بسیج خدمت گذار مردم است و این نه تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام عرصه ها می باشد.
فلاح رمز پیروزی انقلاب و پیروزی دوران دفاع مقدس را ایجاد تفکر بسیج در جامعه عنوان و اضافه کرد: به فرموده ی رهبر کبیر انقلاب " در جامعه ای که نوای دلنشیین بسیج طنین انداز باشد آن جامعه آسیب نمی بیند".
وی به فعالیت های بسیج در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و ... پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز بهترین الگو و بهترین مدیریت در کشور، الگو و مدیریت بسیج است، چرا که نشات گرفته از قرآن و اسلام می باشد.
وی با بیان اینکه امروزه تفکر بسیج نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای میهن اسلامی مان ایران تاثیر گذار است به گونه که از بسیجیان ما در ایستادگی و اخلاق می آموزند، یادآور شد: تاثیر گذاری بسیج در کشورهای سوریه، یمن، عراق و فلسطین به خوبی نمایان است.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس سپاه کردستان ادامه داد: بسیجیان در تمامی تهدیدات و خطرات دشمنان خالصانه در صحنه حضور دارند و خود را به عنوان خادم و خدمت گذار مردم می دانند واین پیامی برای شکست و نابودی دشمنان است.
وی گفت: حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح موجب پیروزی و گسترش این تفکر انقلابی شد و همچنین استقلال بسیاری از کشورهای اسلامی، مرهون تفکر بسیجی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

فلاح به برخی از فعالیت های بسیجیان در سطح استان اشاره و تشریح کرد:280 گروه جهادی سازماندهی شده درکردستان جهت محرومیت زدایی به کار گرفته شده اند.
وی افزود: آغاز طرح های 3 تا 5 ساله توسط بسیج در روستاهای استان در راستای محرومیت زدایی از اقدامات گسترده این لشکر مخلص خداست.
این مسئول در پایان تصریح کرد: پیشگیری از ابتلای جوانان این خطه به مواد مخدر و کمک به پاک شدن گرفتاران در دام اعتیاد در طرح کرامت، ایجاد گشت های محله محور به صورت پیاده و سواره جهت ایجاد امنیت در کنار برادران نیروی انتظامی از اقدامات بسیج می باشد.
سرهنگ جمشید رضایی فرمانده سپاه سقز در ابتدای مراسم حماسه حضور در جمع 2هزار نفری بسیجیان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج به شرح برخی اقدامات صورت گرفته توسط سپاه این شهرستان پرداخت و گفت: فعالیت یک هزار و 416 دانش آموز در طرح هجرت، اعزام یک هزار و 850 دانشجو به اردوهای جهادی، اهدای 30 فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت، اهدای تسهیلات قرض الحسنه به جوانان، توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار کم درآمد، توزیع 350 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان، احداث 18 باب مسکن با همکاری کمیته امداد در روستاهای محروم، مرمت و بازسازی مساجد و مدارس و ... از جمله فعالیت های صورت گرفته بسیج در سطح شهرستان می باشد.

 

انتهای پیام/1411

ارسال نظرات