مسئول سازمان بسیج حقوق دانان:

هر حقوق دانی که به قانون اساسی وفادار باشد یک حقوق دان بسیجی است.

دکتر بهرامیان در برنامه زنده تلوزیونی به خانه برمیگردیم شبکه پنجم سیما گفت : افزایش آگاهی های حقوقی مردم می تواند باعث کاهش اطاله دادرسی و مشکلات قضایی کشور شود .
کد خبر: ۹۰۸۳۱۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

 

دکتر بهرامیان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت محمد (ص) ، هفته وحدت و هفته گرامیداشت بسیج در برنامه به خانه بر میگردیم شبکه پنجم سیما گفت :سعی و تلاش بنده و همکاران در دو سال گذشته این بوده است که با برگزاری دوره های آموزش عمومی و مشاوره داوطلبانه حقوق دانان بسیجی به مردم عزیز خدمتگذار خوبی برای ملت شریف ایران باشیم و در همین راستا بیش از چهار هزار ساعت برنامه داشتیم .

وی ادامه داد: دوره های آموزشی ما در طول سال بوده و ایام خاصی را شامل نمی شود و امیدواریم سال آینده (1398) با همکاری بیش از پیش جامعه حقوقی و بسیجی کشور بتوانیم این آموزش ها را در مدارس و دانشگاه ها نیز برگزار نموده و گام بلندتری را در این راستا برداریم .

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور افزود: به حمدالله جامعه کثیری از وکلا ، سردفتران ، قضات ، دانشجویان حقوق ، نمایندگان مجلس ، نخبگان و اساتید با سازمان همکاری صمیمانه دارند که مایه افتخار و مباهات است و عقیده ما در سازمان بسیج حقوق دانان این است که هرکس به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بعنوان میثاق ملی وفادار باشد یک حقوق دان بسیجی است.

دکتر بهرامیان اضافه کرد: بایستی یک نوید به تحصیل کردگان حقوقی بدهیم ، اینکه سازمان بسیج و تخصصی تر سازمان بسیج حقوق دانان قصد دارد تا با راه اندازی و مدیریت" طرح هر خانواده یک حقوق دان " قشر کثیری از فارغ التحصیلان حقوقی را برای مشاوره ، معاضدت و... مردم به کار بگیرد و امیدواریم تا در سال های پیش رو بتوانیم در زمینه تسهیل کسب و کار نیز به رسالت بسیجی خود عمل نمائیم .

این مدرس دانشگاه افزود :هفته آتی و از دوازدهم آذرماه با همکاری معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه دوره آموزش تکمیلی مدرسان آموزش همگانی حقوق که از سراسر کشور در قم گرد هم می آیند را مورد آموزش های بیشتر قرار دهیم و با صدور گواهی دوره از این افراد برای آموزش دیگر مدرسان بسیجی خود استفاده ببریم .

دکتر بهرامیان در پایان این گفتگوی زنده گفت: امیدواریم بتوانیم در قشر نوپای بسیج حقوق دانان با ایجاد احساس تکلیف در میان نخبگان حقوقی اثرگذاری خود را بالاتر برده و برای همین منظور از تمامی دانشجویان و نخبگان دعوت می کنم تا با حضور در دفاتر استانی سازمان بسیج حقوق دانان و همکاری پیوسته در پروژه ها طرح های ما از مزایایی چون کسر خدمت بر اساس پروژه های علمی برخوردار گردند و یا در دفاتر حمایت ما در قوه قضائیه فعالیت داشته و کارآموزی نمایند و از این پتانسل خوب برای کسب تجربه استفاده کنند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار