خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری اذعان کرد: انقلاب و بسیج از هم تفکیک شدنی نیستند، انقلاب اسلامی اگر بسیج را نداشت حفره ای در کارش بود و این جای خالی را به وفور احساس می کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تجمع 2500 نفری بسیجیان شهرستان تاکستان در سالن 9 دی سپاه امام علی(ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندار، داستان و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در این تجمع اظهار کرد: بسیج یک پدیده الهی شگفت انگیز و پربرکت اسن، بسیجی بودن یک افتخار عظیم و مقامی بی نظیر است .
این مسوول با تاکید به این جمله که بسیج یک پدیده کم نظیر ذیل انقلاب اسلامی و از ابتکارات امام بزرگوار است، اظهار کرد: بسیجی بودن یک فتخار است و بسیج یک تفکر فرا شخصی است که لفراد را آماده می کند خدمات خود را در زیر مجموعه اعتقادات خود انجام دهند.
وی گفت: بسیج ای ظرفیت را دارد که در همه بخش ها حضور داشته باشد و گره از مشکلات باز کند. بسیجی یعنی گرد آوردن امکانات و به خط کردن ظرفیت ها برای رسیدن به مقصود.
فرمانده سپاه شهرستان تاکستان ابراز کرد: انقلاب و بسیج از هم تفکیک شدنی نیستند، انقلاب اسلامی اگر بسیج را نداشت حفره ای در کارش بود و این جای خالی را به وفور احساس می کرد.

                                               بسیج یک پدیده کم نظیر ذیل انقلاب اسلامی است
حیدری مطرح کرد: انتظار می رود خصوصیاتی نظیر عزم راسخ در مسیر تحقق مقاصد حقیقی و والای انقلاب اسلامی، تحرک لازم، سازماندهی نیروی مقاومت بسیج، جوانب نگری ، از خودگذشتگی، دانش بالا و شناخت لازم از موقعیت های مختلف، شهامت و دلیری، ولایت پذیری و حفظ خصوصیات بسیجی همان طور که همواره در بسیجیان وجود داشته است همواره تقویت گردد.
وی افزود: از این رو تکلیف مهم خودسازی و غیرت دینی و ساده زیسی، شهادت طلبی وآمادگی در یک بسیجی باید دیده شود.
این مسوول یادآور شد: بصیرت و دشمن شناسی، راه های مقابله با دشمن و فهم ترفند دشمن از مهم ترین ویژگی هایی است که یک بسیجی با بصیرت باید به طور جد روی آنها کار کند.

                                             بسیج یک پدیده کم نظیر ذیل انقلاب اسلامی است
حیدری تبیین کرد: دشمنان هر روز توطئه و حیله جدید و ترفند جدیدی را مطرح می کند، نیرو های بسیجی و مبتکر و مومن و آماده به کار باید قبل از اقدام دشمن آماده باشند.
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان بسیج در ثبات انقلاب اسلامی، در جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس، در سازندگی بعد از جنگ، در ایجاد امنیت در کشور، در فتنه های 78و88 ، در حوادث غیر متفرقه، در محرومی زدایی، در پیروزی بر داعش و تکفیری ها، در انتشارات تفکر بسیجی در جهان اسلام، در خط ولایت بودن و اطاعت محض و بی چون چرا از ولایت فقیه همواره در یادها باقی می ماند و امید است که این روند با قدرتمندی هر چه تمام تر راه خود را ادامه دهد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها