خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

راه اندازی بسیج از اقدامات ثمربخش نظام است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: راه اندازی بسیج از اقدامات ثمربخش نظام است.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۴۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در یادواره شهدای اشنویه، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز بر قله های رفیع پیشرفت و توسعه در جهان ایستاده است که این مسئله موجب کوری چشم دشمنانی شده است که برای مقابله با این شکوفایی، به توطئه های مختلف از جمله ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ایرانی دست می زنند.

وی افزود: ملت فهیم و بابصیرت ایران با استعانت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با حفظ وحدت و یکپارچگی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشته اند.

این مسئول در ادامه سخنان خود بسیج را از اقدمات ثمربخش و موثر انقلاب دانست و گفت: بسیج یکی از یادگاران مهم امام (ره) و یکی از کارها و اقدامات بسیار ثمربخش این نظام است که ضمن ایجاد امنیت پایدار در کشور، گام های مهم و اساسی در سازندگی، ترقی و توسعه کشور برداشته است.

فرمانده سپاه شهدای استان همچنین با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در سال های پس از پیروزی انقلاب، افزود: در این خطه از ایران اسلامی مردان بزرگی جان خود را تقدیم کشور و انقلاب کردند که امروز بر همگان واجب است یاد آن حماسه ها و حماسه سازان را زنده نگه دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات