سردار غلامعلی ابوحمزه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر کرمان :
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از نظر دشمن بسیج خون در رگ‌های سپاه و سپر مقابله با فتنه‌های آینده است گفت: تعداد شهدای بسیجی بیانگر این است که فرهنگ بسیجی در جنگ دشمن را به زانو در آورد.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر کرمان با عنوان «حماسه شکوه و مقاومت» که در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را گرامی داشته و از خدا می‌خواهیم که بسیجی از دنیا برویم و با امام راحل(ره) بزرگ بسیجی عالم محشور شویم.
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب هستیم و نقش بسیج در چهل سالگی انقلاب نقش بااهمیتی است گفت: آمریکا شیطان بزرگ و طاغوت جنایتکار در دنیا است که به کمک آل‌سعود در منطقه به فکر نابودی اسلام است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان در جلسات محرمانه خود علیه بسیجیان که اسلام ناب را دنبال می‌کنند توطئه کرده و دشمن در مقابل توانمندی عظیم نیروی بسیج زانو زده است افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمود "سپاه از دل بسیج شکل پیدا کرده است".
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ابتدا بسیج را شکل داد و بعد سپاه را از دل بسیج بیرون آورد عنوان کرد: امروز سپاه و بسیج شجره طیبه‌ای است که چشم دشمنان را کور کرده است.
ابوحمزه با اشاره به اینکه بسیج نیروی جایگزین‌ناپذیر پایداری و تداوم نظام اسلامی است که در جلسات اندیشکده‌های دشمن مطرح می‌شود و از این بابت نگران هستند گفت: بسیج در ساختارهای مختلف نظام اسلامی به یک فرهنگ تبدیل شده که برگرفته از تفکر دینی اسلامی است.
وی با بیان اینکه بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است صریح کرد: این جمله گفته‌های دشمنان انقلاب است و آنها به عظمت نیروی بسیج در کشور پی برده‌اند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج از فرهنگ اصیل اسلام و انقلاب دفاع کرده و در برابر فتنه‌های سال‌های 78 و 88 به‌خوبی روشنگری کرد و در مقابل فتنه‌گران ایستاد افزود: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب و در دفاع از ارزش‌های اسلامی در برابر توطئه دشمن حضور داشته است.
وی با بیان اینکه از نظر دشمن بسیج خون در رگ‌های سپاه و سپر مقابله با فتنه‌های آینده است گفت: تعداد شهدای بسیجی بیانگر این است که فرهنگ بسیجی در جنگ دشمن را به زانو در آورد.
ابوحمزه با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیجی عالم‌گیر شده و در سایر کشورهای اسلامی نیز نیروی مقاومت تشکیل شده است بیان کرد: بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی ایران بوده و دشمن به استراتژی بسیج آگاه است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود به دنبال تمدن بزرگ اسلامی هستیم عنوان کرد: ما در یک پیچ تاریخ هستیم و با عبور از آن مستضعفان عالم پیروز دنیا خواهند شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج مرز، جغرافیا و زمان نمی‌شناسد و هر مظلومی در هر جای دنیا باشد به کمکش می‌شتابد گفت: بعضی‌ها بسیج را محدود به مسائل نظامی و امنیتی می‌کنند.
وی با بیان اینکه بلایی که بر سر داعش آمد از فرهنگ بسیج بود و به عینه می‌بینیم که مردم یمن چگونه با تفکر بسیجی در مقابل دشمن در کشورشان مقاومت می‌کنند افزود: امروز حکام سعودی آنقدر ذلیل شدند که آمریکا به آنها نسبت گاو شیرده می‌دهد.
ابوحمزه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز در تمام منطقه تشکیل و ساماندهی شده و آموزش‌های لازم برای مقابله با استکبار را دیده‌اند عنوان کرد: 70 درصد عراق دست داعش و آمریکا بود اما بسیجیان آنها را از کشور بیرون کردند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "ارتش، سپاه، دستگاه‌های دولتی، مجلس و حتی دستگاه دیپلماسی ما باید بسیجی شوند" گفت: فرهنگ بسیج، فرهنگ یاری رساندن است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج توان یاری رساندن به همه دستگاه‌های اداری در استان را دارد اگر از ما کمک بخواهند بیان کرد: ما هم علمش را داریم و هم توانش را و اگر درخواست کنید آماده همکاری هستیم.
وی با بیان اینکه بسیجیان باید قدر خود را بدانند که امام ما فرمود «از خداوند می‌خواهم که در قیامت من را با بسیجیانم محشور کندگفت: مقام معظم رهبری فرمود هر کسی در هر جا هست وظیفه خود را به خوبی و درست انجام بدهد و این تفکر بسیجی است».

ارسال نظرات