خبرهای داغ:
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان شرقی:

بسیج در همه عرصه های انقلاب سربلند عمل کرده است

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت پنجم آذر در آذرشهر با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در اعتلای کشور وانقلاب گفت: بسیج در همه عرصه های انقلاب سربلند عمل کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسقلی احمدزاده با بیان اینکه بسیج در همه عرصه های مورد نیاز حاضر شده است، افزود: روحیه جهادی بسیج است که انقلاب را قدرتمند کرده است.

وی مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از فاصله گرفتن از روحیه و تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: اگر دولت و مجلس و بانک هایمان بسیجی وار عمل کنند همه مشکلات اقتصادی کشور با سرعت حل خواهد شد.

احمد زاده بسیج را الگویی برای سایر کشورهای مسلمان خواند و اظهارداشت: نیروی بسیج مردمی در عراق و سوریه باعث شده که داعش نابود شود و این از بسیج ما الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه برخی نفوذی ها سعی در کمرنگ کردن حضضور بسیج در عرصه های مورد نیاز هستند، اضافه کرد: اگر آنگونه که شایسته است از ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف استفاده شود بسیاری از مشکلات کنونی کشور حل خواهد شد.

احمدزاده با اشاره به اینکه تفکر بسیج اسرائیل را به زانو در آورده است، بیان کرد: اسرائیلی که شعارش از نیل تا فرات بود امروز در سایه مقاومت مردمی به دور خود حصار کشیده است.

وی راه حل گذر از مشکلات اقتصادی را صبر و مقاومت دانست و گفت: اگر صبر کنیم و مقاوم باشیم پیروز خواهیم شده چرا که خداوند وعده داده است پس از سخت آسانی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها