خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
حجت الاسلام طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرزرهی 8 نجف اشرف در همایش شکوه پایداری گفت:هدف امام از تشکیل بسیج سازماندهی حضور مردم در کلیه صحنه های انقلاب بود.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

حجت الاسلام طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرزرهی 8 نجف اشرف در همایش شکوه پایداری گفت:هدف امام از تشکیل بسیج سازماندهی حضور مردم در کلیه صحنه های انقلاب بود.

وی گفت: هدف امام از تشکیل بسیج سازماندهی حضور مردم در کلیه صحنه های انقلاب بودکه این یکی از مهمترین تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلابها که همان نقش مردم در انقلاب بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرزرهی 8 نجف اشرف گفت:خیلی انقلابها قبل از انقلاب اسلامی سال 57 در کشور رخ داده بود ولی چون مردم از آن حمایت نکردند با شکست مواجه شد از جمله شیخ فضل الله نوری،میرزا کوچک خان،شیخ محمدخیابانی و افراد متعدد دیگر چنین انقلابی را انجام دادند ولی چون مردم آنها را حمایت نکردند موفق نبودندولی در انقلاب اسلامی همه مردم و همه قشرها در این انقلاب شرکت داشتند.

ایشان با اشاره به انقلاب دیگر کشورها گفتند برای مثال در دیگر کشورها از جمله فرانسه و شوروی مردم انقلاب کردند ولی در فرانسه در انقلاب کبیر کارگران بودند و در شوروی کشاورزان انقلاب کردند ولی در انقلاب ما همه اقشار شهری روستایی بی سواد و باسواد و دانشگاهی و هیچ قشری نمی تواند بگوید انقلاب مال مااست.

ایشان گفتند: یک تفاوت دیگر انقلاب ما با دیگر انقلابها حضورمردم به عنوان بسیجی بود که نمود آن در 8 سال دفاع مقدس بود که 58 درصد از کل شهدای ما بسیجی بودند والان این روحیه بسیجی در سوریه شکل گرفته وتا این روحیه نبود ارتش سوره و نیروهای مدافع حرم به تنهایی موفق نبودند با حضورنیروهای مردمی به عنوان دفاع وطنی در سوریه فعال شد توانست داعش را شکست دهد.ودر عراق حشدشعبی و در یمن الان انصارالله در لبنان حزب الله ودر بحریم مردم با الگوی بسیج مقابله می کنند واین بسیج الان در بسیاری از کشورها شکل گرفته و شاید این کلمه و واژه نباشد اما هدف و شاکله همان بسیج است.

حجت الاسلام طالب پورگفت:دشمن می گوید ما باید کاری کنیم که مردم 40 سالگی انقلاب را برگزار نکنندو دشمن در این عرصه 4 هدف شوم رادنبال می کند و به بهانه مشکلات اقتصادی می خواهد اهداف خود را دنبال کند.

وی افزود:دشمن می خواهد با فاصله انداختن بین مردم وحاکمیت با بهانه های اقتصادی مردم را مقابل حاکمیت قرار دهدو مقصر نشان دادن رهبری وبا اشاره به مشکلات اقتصادی می گوید تنها راه حل مشکلات شما تسلیم است.

ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفتند: مشکلات ما 30 درصد تحریم هاست و عوامل خارجی 70 درصد آن داخلی است که 50 درصد کوتاهی مسئولین و دستگاههای مربوطه است و 20 درصد خود مردم ولی دشمن می گوید این بخاطر فشارماست و اگر می خواهید فشارها کم شود باید مذاکره کنید.دشمن در مذاکرات می خواهد توان دفاعی ما را بگیرد.

ایشان با اشاره به آیات قرآن گفت:شما همان اندک امکانات را فراهم کنید تا دشمن از شما بترسد و الان دشمن به ما حمله نمی کند بخاطر همان توان دفاعی است نشان آن موشکهایی است که ما 2بار در سوریه و یک بار در عراق زدیم و شمن توان ما راباور کرد و می خواهد آن را از ما بگیرد و اگر موشک نداشته باشیم امنیت نداریم و باید حواسمان باشد خواسته دشمن را بیان نکنیم و درزمین دشمن بازی نکنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرزرهی 8 نجف اشرف گفت:دشمن به دنبال تغییرنگاه ما و از بین بردن روحیه استکبارستیزی ماست و ما باید اول اشدعلی الکفار و دوم رحما بینکم باشیم.اگر این آیه را بعضی ها باور می کردند با آمریکا مذاکره نمی کردند و گول دستکش مخملی آمریکا را نمی خوردندچون اشدعلی الکفار آنها ضعیف است

حجت الاسلام طالب پورگفت:و رحما بینکم با هم مهربانند مسئولین و مردم، رحم کردن مردم به همدیگر باید رحم در دل ما باشد.وبا اشاره به شایعات فضای مجازی در مورد قحطی گفت ما نباید در پازل دشمن بازی کنیم. دشمن می خواهد روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرد و می گوید تنها راه حل شما اعتماد به کدخداست وبه دنبال به انفعال کشیدن نیروهای بسیجی هستند که از جمله این کارها تحریم نکردن خودروهای لوکس است.

ایشان در پایان افزود:ان شاء الله آینده روشن است وبا لطف خدا و رهبری و خون شهدا و حضوربسیجیان و مردم امسال 40 سالگی انقلاب را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد وشمن را شکست خواهیم داد و ان شاء الله شاهد عزت انقلاب و اسلام باشیم.

 

ارسال نظرات