خبرهای داغ:
مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۱۵ گروه دانشجویی از دانشگاه‌های استان خوزستان به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

۱۵ گروه دانشجویی خوستان به اردوی جهادی اعزام می‌شوندزاهد ممبینی، مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری بسیج، در خصوص برگزاری اردو‌های جهادی این استان به مناسبت هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۱۵ گروه دانشجویی در سراسر استان خوزستان در مناطق هدف از پیش تعیین شده به اردوی جهادی می‌روند.

وی افزود: این ۱۵ گروه جهادی متشکل از دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان خوزستان هستند و از یک هفته قبل و یک هفته پس از هفته بسیج به اردو‌های جهادی می‌روند چرا که به دلیل بارندگی و وضعیت جوی استان خوزستان تاریخ اردو‌ها را به احتمال زیاد جابجا کنیم.

ممبینی اضافه کرد: این ۱۵ گروه جهادی خدمات مختلفی اعم از عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و گفتمان سازی در مبحث اقتصاد مقاومتی به مردم مناطق هدف ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: ۳ گروه جهادی ما در حوزه بهداشتی فعالیت دارند و در مناطق هدف دشت آزادگان و حاشیه شهر اهواز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم می‌پردازند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه به طور میانگین تعداد جهادگران گروه‌های جهادی ما بین ۱۵ تا ۵۰ نفر است، اظهار داشت: هر یک از گروه‌های جهادی ما به یکی از مناطق هدفی که برای ۳ الی ۵ سال برای آن‌ها مشخص شده می‌روند و به ارائه خدمات می‌پردازند و در طی این بازه زمانی هر اردوی جهادی که برگزار شود این افراد به این مناطق اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها