خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج درشهرستان رامشیر با همت حوزه مقاومت بسیج شهیدمدرس ره برگزاری حلقه تربیتی به مناسبت هفته بسیج درپایگاه بسیج شهید دلواری در شهرستان رامشیربرگزارگردید
کد خبر: ۹۰۸۳۰۴۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

حجت الاسلام هادی غرابی دراین خصوص افزود: بیشتر بسیجیان شهرستان رامشیر عضو این حلقه ها هستند و در شجره طیبه صالحین مباحث ارزشمند تربیتی، معرفتی و بصیرتی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: برپایی این حلقه های معرفتی از ماموریت های بسیج است و با برگزاری حلقه های صالحین در مساجد، زمینه های تعالی معنوی توأم با رشد ایمان و بصیرت بسیجیان، تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد فراهم می شود.
وی حلقه های صالحین را باعث تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان دانست و بسیج را نیروی کارآمد کشور در همه میدان ها توصیف کرد.حاج اقا غرابی مطالعه و تدبر در قرآن کریم، حدیث و مباحث اعتقادی و اخلاقی ، فرازی ازسخنان و وصیت نامه سیاسی - الهی حضرت امام خمینی(ره)، شاخص کلام رهبری، وصیت نامه شهدا و مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از موضوع های مطرح در حلقه های صالحین بسیج اعلام کرد.
شهرستان رامشیر ظرفیت خوبی برای رشدجوانان ونوجوانان درمباحث اخلاقی تربیتی وبه خصوص در زمینه قرانی داردکه لارم است مسئولین شهرستانی از این عزیزان حمایت لازم را داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها