خبرهای داغ:
سردار امیرخانی گفت: بسیج نیاز به روحیه ایثار و شهادت طلبی دارد، نیروی بسیجی باید در هر زمینه ای الگو سرآمد سایرین باشد چرا که ما قرار است جامعه اسلامی بسازیم و اگر نساختیم نمی توانیم به تحقق جامعه اسلامی جهانی دست یابیم .
کد خبر: ۹۰۸۳۰۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد امیرخانی مسوول اداره اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان البرز که به مناسبت سلروز تاسیس بسیج در ورزشکاه یادگار امام شهر الوند برگزار شد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز باید به آن توجه کنیم احتمام جدی دشمنان انقلاب اسلامی از تصویر سازی کاذب جبهه اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمنان ما از هر طرقی به دنبال رسیدن به نتیجه نهایی، یعنی نابودی انقلاب اسلامی هستند، دشمنان ما از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی با تمام وجود در صدد نابودی انقلاب بودند و طی سالیان ممادی شیوه های گوناگونی را امتحان کرده اند.
این مسوول ادامه داد: دشمنان ما روزی با تحمیل جنگ سخت بر ضد ما اقدام کردند و روزی به اختلاف سازی درون انقلاب دامن زدند ولی موفق نشدند و امروز دشمنان ما با دراختیار داشتن امپراتوری رسانه دنیا می خواهند اینگونه القا کنند که انقلاب در آستانه فروپاشی قرار گرفته ، می خواند بگویند نظام با مسولان اختلاف دارد و می خواهند نشان بدهند نظام از حل مشکلات خودش عاجز است .
امیرخانی تبیین کرد: بر عهده بسیجیان و تمامی مردم شریف ما است که نشان دهند القاء دشمنان دروغ می باشد، مگر نه این است در دوران طاغوت بزدگترین امکانت فقط در پایتخت موجود بود ولی امروز در سرار ایران بهترین امکانات موجود است، آیا این دست آورد نیست؟ در دوران طاغوت چه وضیعتی داشتیم؟ امروزه از شبکه بهداشت سراسری بهره مندیم، بیش از ۹۵ درصد در زمینه های مختلف به خودکفایی رسیده ام، همه مردم ایران از نعمت آب اشامیدنی سالم بهره مندند.
مسوول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ما مشکلاتی هم داریم ولی دست آوردها بسیاری هم داریم، ما سربازان ولایت باید دست آوردهای انقلاب اسلامی را برای دوست و دشمن نشان بازگو کنیم از این جهت که دشمن بداند ما قدرتمندیم و دوستان هم به این توانایی و اقتدار افتخار کنند.
این مسوول تبیین کرد: امروز زمان هوشمندانه و حکیمانه عمل کردن است، دشمن در حال دروغ پردازی است، مسولان نظام را غیر واقعی معرفی میکنند. امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشکسوتان باید بگویند در این انقلاب و دفاع مقدس چه گذشته است باید به نسل جدید، انقلاب را درست معرفی کنیم.
امیرخانی تصریح کرد: امروز که سالروز تاسیس بسیج است باید بدانیم در برابر این شجره طیبه هم وظایفی داریم و این وظایف را بشناسیم، عده عاقلانه و جهالانه فلسفه سوال می کنند که فلسفه حضور بسیج بعد از بعد دفاع مقدس چیست؟ مقام معظم رهبری وارد صحنه شدند و گفتند بسیج تمام شدنی نیست و هر کس حرف از پایان عمر بسیج حرف می زنند شیطانی است و قرار نیست این قطار از ریل خارج شود.
وی خاطر نشان کرد: بررسی کارنامه عمل کرد بسیج در طول این ۳۰ سال نشان از حسن تدبیر مقام معظم رهبری دارد. بسیج در خدمت هیچ جناح خاصی نیست و الحمدالله هر کاری در نظام مسوول دارد اما بسیج به عنوان سرباز ولایت در طول همه دستگاه ها حضور دارد و این آمادگی وجود دارد که خدمات خود را ارائه دهد.
مسوول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه سازندگی، کشاورزی، خدمت رسانی و در عرصه های مختلف علمی چه کسی می تواند بعد از ۳۰ سال تحربه موفق اینها را زیر سوال ببرد ‌؟
امیرخانی خاطرنشان کرد: بسیج نیاز به روحیه ایثار و شهادت طلبی دارد، نیروی بسیجی باید در هر زمینه ای الگو سرآمد سایرین باشد چرا که ما قرار است جامعه اسلامی بسازیم و اگر نساختیم نمی توانیم به تحقق جامعه اسلامی جهانی دست یابیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها