خبرهای داغ:

دیدار جانشین سپاه رامشیر با امام جمعه درهفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر ؛ در ابتدا این دیدار جانشین سپاه رامشیرجناب سروان بهمئی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت : بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد . وهمانگونه که بسیج درجنگ سخت همواره پیروز بوده درجنگ نرم نیز باتاسی از فرمایشات رهبرانقلاب همواره پیروز میدان بوده.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

سپس امام جمعه شهرستان رامشیربا بیان اینکه بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود ، افزود: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد و همیشه در کشور نقش اساسی داشته است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.
حجت السلام معرف تصریح کرد: امروزه رهبریت صالح یکی از موضوعات مهم است که ما قدردان آن هستیم که کشورمان در سایه رهبریت صالح و در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است .
وی اضافه کرد : دشمنان و استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای اسلامی هستند که بی‌شک با رهبریت صالح و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود
امام جمعه رامشیربا اشاره به پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف گفت : یکی دیگر از سرمایه‌های کشور حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور است و نقشه و توطئه دشمنان این است که مردم را از صحنه خارج کنند که با بصیرت و ولایتمداری این نقشه‌ها به یاس و نامیدی تبدیل می‌شود.
امام جمعه رامشیربا اشاره به این که بسیج باید در خدمات علمی و فرهنگی پیشگام باشد ، افزود: امروزه حوزه فرهنگ و علم بسیار مهم است و اگر کشوری پیشرفت کند کشورهای دیگر جرات تسلط به آن کشور را نخواهند داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها