خبرهای داغ:

ديدار با خانواده شهيد عبدالامير آلبوغبيش

بمناسبت گراميداشت هفته بسيج فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر و هيئت همراه از خانواده شهيد عبدالامير آلبوغبيش ديدار و گفتگو كردند.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۲۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندرماهشهر ؛ فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر و هيئت همراه بمناسبت گراميداشت هفته بسيج از خانواده شهيد عبدالامير آلبوغبيش دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان كرد: شهدای گرانقدر ما به عشق امام حسین (ع) و دفاع از وطن و ارزشها قدم در جبهه ها گذاشتند و با مجاهدت و جانفشانی و مقاومت و فداکاری خانواده های گرانقدر شهدا وهدایت امام راحل و رهبری عظیم الشان ، همواره موجب شکست و نا امیدی دشمنان گردیدند .

سرهنگ اسلام دوست دیدار با خانواده شهدا را به عنوان یک وظیفه اصلی و افتخار دانست و گفت : هدف از دیدار ها علاوه بر افزایش روحیه و امید، شنیدن اظهارات و توصیه های شما خانواده گرانقدر شهيد عبدالامير آلبوغبيش می باشد تا بتوانیم خودمان را با شهدا و اهداف شهدا هماهنگ كنيم و در راه شهدا و آرمانهای آنها قدم برداریم .

ايشان با اشاره بر آرامش و امنیت پایدار در مناطق اسلامی بيان كرد: هم اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در اوج صلابت و اقتدار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها