خبرهای داغ:
سردار احمدی:

عده ای در مقابل دشمن کم آوردند/ جریان های نفاق از ابتدای انقلاب بوده اند

فرمانده سپاه استان قم گفت: امروز عده ای در داخل کشور در مقابل دشمن کم آوردند و گاهی می خواهند با یک عربده دشمن همه چیز را واگذار کنند و عزت و افتخاری که با خون شهدا بدست آمده را تقدیم دشمن کنند.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار احمدی فرمانده سپاه قم صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در بیرجند اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی در قله عزت و افتخار است.

وی آحاد ملت را برای حفظ آرمانهای انقلاب مؤثر دانست و عنوان داشت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در صدر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن برای حفظ دستاوردها و خلق عزت و افتخار در طول 40سال انقلاب هستند.

احمدی یادآور شد: جریان های نفاق و معارض انقلاب از ابتدا بوده اند و طولی نکشید که بر علیه انقلاب نوپای اسلامی دشمن جنگ تمام عیار سخت را تحمیل کرد و سازمان بسیج و سپاه وارتش آن زمان با انسجام و امکانات امروز وجود نداشتند.

وی تصریح کرد: امروز عده ای در داخل کشور در مقابل دشمن کم آوردند و گاهی می خواهند با یک عربده دشمن همه چیز را واگذار کنند و عزت و افتخاری که با خون شهدا بدست آمده را تقدیم دشمن کنند.

فرمانده سپاه قم با اشاره به جایگاه شجره طیبه بسیج خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند " شگفت آورترین پدیده انقلاب بسیج است و نیز  فرمودند" بسیج گسترش پیدا کند کشور بیمه بیمه خواهد شد" . همچنین رهبر انقلاب فرمودند " تشکیل بسیج را خدا به امام آموخت".

بسیج ملت است نه زیرمجموعه سپاه

وی بیان داشت: در مطالعه کتاب نوشته رهبر انقلاب می خوانیم که بسیج نیرویی از زیرمجموعه سپاه نیست بلکه بسیج ملت است که چنانچه بسیج پشت سپاه و ارتش بایستد شکست ناپذیر می شوند.

احمدی  به بسیجیان و امت حزب الله توصیه کرد: فرمایشات و متون ولی امر مسلمین را بخوانید و به آن عالم و عامل باشید . خودتان را برای فراگرفتن سخنان معظم له مقید بدانید و برای عمل به فرمایشات ایشان کمر ببندید.

وی با بیان اینکه هرجا بسیج وارد شود مانند دوران دفاع مقدس پیروزی، پیشرفت و عزت نصیب ملت می شود گفت: اگر در عرصه دیپلماسی تفکر بسیجی حکم فرما بود چنین نمیشد که آن طرف مذاکره هر چه بخواهند بدهیم و هیچ بدست نیاوریم.

فرمانده سابق سپاه استان افزود: اسرائیل که ادعای تصرف از نیل تا دجله داشته امروز ناچار شده که دور تا دورش دیوار بکشد و امروز حزب الله با هنر مدیریت رهبری پیروز است.

وی خاطرنشان کرد: میدان جنگ با دشمن که روزی در اهواز بوده امروز در حلب و رازقیه است و خط دفاع از کشور 2هزار کیلومتر در عمق پیشروی کرده است.

سردار احمدی اظهار داشت: شرایط امروز کشور برای تقویت دانشمندان و محققان در ایران بسیار مهیا است. در 10 علمی که در انحصار قدرت های بزرگ دنیاست ما جزو  5کشور اول دنیا قرار داریم.

دشمن بر سر میزان دقت موشک هایمان می خواهد با ما مذاکره کند

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی و موشک های دوربرد نقطه زن داریم که برای استفاده از آنها نیاز به اجازه از کسی نداریم افزود: ما رقیب آمریکا در میزان دقت نقطه زنی موشک های بالستیک هستیم و امروز آنها بر سر کم کردن میزان دقت موشک هایمان با ما می خواهند رایزنی کنند.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: میانگین سن دانشمندان هسته ای ما 30 سال است که در رقابت با چینی ها هستیم. امروز نیز همچون دفاع مقدس جوانان در خط مقدم جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی حضور دارند.

وی یادآور شد: پرنکته ترین سخنرانی رهبری در 22 مرداد امسال بود که 53نکته از آن احصاء شده است را حتماً مطالعه کنید که رهبر انقلاب فرمودند " جنگ نخواهد شد و ما با آمریکا هم مذاکره نخواهیم کرد".

احمدی خاطرنشان کرد: رهبر  انقلاب همچنین 5عرصه از ابتدای انقلاب را که دشمن بر علیه ما توطئه چینی کرده است را برشمردند و فرمودند در تمام این جنگ ها ما موفق بوده ایم.

وی ابراز داشت: گرفتاری شیعه در طول تاریخ فراموش نخواهد کرد که بعد از 50 سال از رحلت پیامبر چنان مرضی به جان ملت مسلمان افتاد که بر سر اهل بیت پیامبر و امام حسین علیه السلام چه بلاهایی آوردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار